مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسافران و رانندگان اتوبوس‌های سطح شهر با برخورد قاطع مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲ 18 December 2021

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طی هماهنگی صورت گرفته با بانک مهر ایران از سوی سازمان، وام قرض الحسنه تا سقف ۳٠ میلیون تومان با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت یک ساله صرفا جهت تعمیر خودرو‌ها در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

وی در خصوص واکسیناسیون رانندگان تاکسی افزود: تمامی رانندگان تاکسی ها، اتوبوس ها، آژانس و برخی از سرویس‌های مدارس واکسینه شده و هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

شهبازی ادامه داد: ارائه خدمات از جانب سازمان تاکسیرانی برای واکسن نزده‌ها ممنوع است و تنها با داشتن کارت واکسیناسیون به شخص خدمات ارائه می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: استفاده از ماسک برای مسافران و رانندگان اتوبوس‌ها الزامی است و این امر توسط گشت‌های نظارتی کنترل می‌شود، در صورت مشاهده تخلف تذکر داده شده و در صورت تکرار با فرد خاطی برخورد خواهد شد، تعهد حضوری و توقیف خودرو مراحل بعدی برخورد با متخلفین است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل مسافر کرمانشاه تصریح کرد: ۶٠ درصد ناوگان‌های اتوبوسرانی فعال است و با شیوع بیماری کرونا بسیاری از رانندگان تاکسی و اتوبوس با کاهش شدید مسافر مواجه شدند و جز دو خط که تقاضای سفر آن بالا است، اغلب خطوط حاشیه و شهرک‌ها با ظرفیت ۶٠ درصد جابه جایی مسافر دارند.

شهبازی تاکید کرد: تلفن گویای ۱۳۳ آماده دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان در هر زمینه‌ای است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار