مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: در راستای رفع دغدغه‌های زیست‌محیطی و ساماندهی مشاغل شهری و همچنین تکلیف به تملک املاک میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری (ره) مصمم به توافق با مالکین هستیم.
کد خبر: ۱۰۱۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 14 December 2021

به گزارش تابناک قم، علیرضا مظفری با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری برای ساماندهی میدان شهید مطهری (ره) اظهار داشت: پروژه تملک پلاک‌های باقیمانده میدان میوه و تره‌بار شهید مطهری و پرداخت منافع متصرفین این مجموعه بزرگ، با هدف ساماندهی و استفاده بهینه از فضای موجود صورت می‌پذیرد که لازم است هر چه سریع‌تر اجرا و تعیین تکلیف گردد.

وی ادامه روند تملک املاک میدان شهید مطهری (ره) را در گرو توافق با مالکین و مستاجرین ارزیابی کرد و افزود: از حضور کلیه سهام‌داران و مالکین استقبال و دعوت می‌کنیم تا برای انجام مذاکره و توافق در خصوص حق کسب و پیشه غرفه‌ها با ارائه مدارک مالکیت به سازمان میادین شهرداری قم مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از جدّیت و عزم راسخ در اجرای این پروژه خبر داد و ابراز کرد: بنا داریم باقی تملکات را انجام دهیم و از صنوف فعال خواهشمندیم هرچه سریع‌تر نسبت به فروش این واحدها اقدام نمایند تا این فضاها تبدیل به اماکن مطلوب و موردنیاز شهروندان شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار