در مراسمی امین‌اله جام‌سحر به عنوان شهردار جدید دهلران معارفه شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 14 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ مجید عسگری فرماندار دهلران، در مراسم معارفه‌ی شهردار جدید دهلران اظهار کرد: یکی از چالش‌های جدی در حوزه اعتبارات شهرستان با توجه به نفت خیز بودن از محل فروش سه درصد نفت است، چراکه با توجه به شرایط موجود در فروش نفت و گاز تاکنون تخصیصی از این محل نداشته ایم و این باعث مشکلات عمده برای پروژه‌‎های عمرانی و دستگاه ها شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به این شرایط نیاز است سازمان برنامه و بودجه کشور و برنامه و بودجه استان برای این موضوعات از محل اعتبارات استان و توازن با تخصیص ۱۰۰ درصدی این عقب ماندگی را جبران کند.

فرماندار ویژه دهلران بر ضرورت تعیین تکلیف وضعیت دهیاران جدید که معرفی شده اند، تاکید کرد و گفت: باوجود گذشت چهار ماه از فعالیت شوراهای دوره ششم وضعیت دهیاران معرفی شده مشخص نشده است.

عسگری به مشکلات آبگرم برای وسایل برقی مردم و ادارات و خسارات ۱۷۰ میلیارد ریالی به مردم اشاره کرد و افزود: پروژه ساماندهی آبگرم با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست اما بدلیل عدم تخصیص اعتبارات این پروژه از محل نفت بهره برداری نشده که نیازمند تسریع در تکمیل می باشد.

وی با اشاره به مشکلات مسکن مهر و آماده بودن ۸۰۰ واحد برای بهره برداری یادآور شد: بهره برداری از این واحدها در کاهش اجاره ها و سکونت مردم نقش موثری دارد اما متاسفانه با مشکلات زیرساختی مواجه است که البته آسفالت و تکمیل زیرساخت های آنها از عهده شهرداری ها خارج و نیازمند مساعدت های استانی است.

فرماندار ویژه دهلران به مشکلات حقوق و معوقات شهرداری ها و فرسودگی ماشین آلات آنها هم اشاره و تصریح کرد: همدلی و جلب مشارکت های عمومی نقش موثری در پیشرفت پروژه ها دارد.

در پایان از خدمات چهار سال و ۶ ماهه عیسی رضایی شهردار سابق تقدیر و امین اله جام‌سحر شهردار دهلران شد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار