رییس سازمان نظام پرستاری استان یزد گفت: طی ۲ سال اخیر افزون بر ۱۳۰۰ نفر از پرستاران مراکز درمانی این استان به کرونا مبتلا شدند.
کد خبر: ۱۰۱۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴ 14 December 2021

به گزارش ایرنا، دکتر علی اکبر جراحی روز دوشنبه در آیین تجلیل از پرستاران برتر استان یزد افزود: پرستاران روز تعطیل ندارند و کرونا در کشور بیش از ۱۵۰ هزار پرستار را مبتلا کرد و این در حالی است که بسیاری از خانواده پرستاران نیز به کرونا مبتلا شدند.

وی ادامه داد: روز گذشته دیداری با مقام معظم رهبری داشتیم که بسیار متفاوت از سال های قبل بود و در همه نشست هایی که در این سال ها برگزار شده، کلید واژه های بسیار ارزشمندی توسط ایشان بیان شده است.

رییس سازمان نظام پرستاری استان یزد با اشاره به اینکه رهبر انقلاب همواره به سختی کار و تلاش پرستاران تاکید داشته اند و فرمودند به حرف دل پرستاران برسید گفت: رهبر انقلاب پرستاری را حیات بخش عنوان کرده و همه پرستاران را فرشتگان رحمت بیان کردند لذا بسیار باعث خوشحالی است که این گونه مورد تفقد مقام معظم رهبری قرار داشته و ارزش های انسانی و کاری و همچنین مطالبات پرستاری را مورد تاکید قرار داده اند.

وی افزود: با توجه به اینکه بعد از این نشست دیدار با وزیر بهداشت و سپس جلسه هیئت دولت و قانون ارتقای بهره وری را داشتیم لذا آمادگی داریم این طرح به عنوان پایلوت در استان یزد اجرا شود و امیدواریم مسوولان استان دراین زمینه پیگیری داشته باشند.

رییس سازمان نظام پرستاری استان یزد اظهار داشت: اکنون نسبت پرستار به جمعیت در استان یزد یک و دو دهم است در حالی که در کشور این تعداد ۸ است .

منبع: ايرنا
برچسب ها: پرستار ، کرونا ، تجلیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار