استاندار خراسان شمالی:
استاندار خراسان شمالی گفت: برخورد با کارمندانی که تا کنون واکسن نزده اند بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود و اقدامات لازم در این خصوص انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ 13 December 2021

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمد رضا حسین نژاد در ستاد مدیریت کرونا خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: واکسیناسیون موجب جلوگیری از بروز موج‌های بعدی بیماری کرونا در آینده می‌شود.

 

استاندار خراسان شمالی با ابراز خرسندی از جایگاه خوب استان در شاخص‌های مراقبت از سلامت مردم، گفت: مقابله با بیماری کرونا در موج‌های مختلف این بیماری یکسان است که رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تزریق واکسن از جمله این راهکارهاست.

 

وی افزود: در خصوص ضرورت تزریق واکسن باید در جامعه فرهنگ سازی شود و افراد بدانند عدم تزریق واکسن موجب شیوع بیشتر بیماری و آسیب به سلامت دیگران است.

 

حسین نژاد با اشاره به اعلام آمادگی استان برای مقابله با موج بعدی بیماری کرونا، گفت: خراسان شمالی منطقه‌ای سردسیر است، بنابراین از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر متولیان امر چگونگی و زمان اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله بازگشایی مدارس در استان بررسی و پیشنهادات لازم به سطح ملی ارائه شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بخش پایانی سخنان خود گفت: برخورد با کارمندانی که تا کنون واکسن نزده اند بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود و در گام‌های مختلف این برخوردها انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار