با حضور تیم‌های همه روستاهای استان؛
استاندار بوشهر گفت: با حضور تیم‌های روستایی از همه نقاط استان بوشهر، مسابقات مینی‌فوتبال تیم‌های روستایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۳ 27 September 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری صبح یکشنبه در نشست فرمانداران و بخشداران استان بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان باید زمینه ارتباط بیشتر با مردم را فراهم کرده و برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم از همه توان استفاده کنند.

وی پاسخگویی به مردم را بسیار مهم خواند و اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان شاهد ایجاد فضای آرامش و امنیت مطلوبی در جامعه هستیم.

استاندار بوشهر ادامه داد: طرح‌های امید شامل طرح‌های مختلف پزشکی، ورزشی و فرهنگی در سطح شهرها و روستاهای استان اجرا می‌شود که روند توسعه استان و بهره‌مندی مردم از امکانات را سرعت می‌بخشد.

سالاری با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به منظور افزایش نشاط و شادابی در جامعه، بیان کرد: از ابتدای نیمه دوم سال  مسابقات ورزشی در سراسر استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: این مسابقات ابتدا به صورت منطقه‌ای و سپس به صورت شهرستانی و در پایان با حضور تیم‌های برتر شهرستان‌ها به صورت استانی برگزار می‌شود و قهرمان مسابقات در دهه فجر امسال مشخص خواهد شد.

سالاری توسعه علمی استان بوشهر را به عنوان یک اولویت خواند و افزود: باید حمایت ویژه‌ای از آموزش و پرورش صورت گرفته و کیفیت و شرایط علمی دانش آموزان استان متحول شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان صورت گرفته است و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناب شاهد ارتقای وضعیت استان در کنکور سراسری باشیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: امسال دو انتخابات مهم را پیش رو داریم که باید فضای مناسبی برای رعایت عدالت در برگزاری انتخابات و حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه فضای برابری برای همه گروه‌ها و احزاب و نامزدها فراهم شود، ادامه داد: باید فضای آزادانه برای نامزدها فراهم شود تا بتوانند اهداف و برنامه‌های خود را معرفی کنند.

سالاری خواستار تلاش مسئولان برای معرفی سیاست‌ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید شد و اضافه کرد: مسئولان نباید رفتار جناحی داشته باشند و در مقابل انتقادها و یا تخریب‌ها نیز خویشتن‌دار باشند.

وی به حمایت‌های دولت یازدهم از سرمایه‌های اجتماعی و اعتماد سازی در بین مردم اشاره کرد و افزود: افزایش نظم و سلامت اداری یکی از دستاوردهای خوب دولت بوده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار