گلایه‌های امام‌جمعه تربت‌جام از وضعیت مبهم انتخاب شهردار:
امام‌جمعه تربت‌جام با گلایه‌ از وعده‌های مسئولان استانی و شورا در انتخاب شهردار این شهر، یادآور شد: همه مکلف به جبران‌اند، آیا 4 ماه زمان برای معرفی شهردار کافی نبود؟ بیش از این با فرصت سوزی به حیثیت شهر چوب حراج نزنید؟!
کد خبر: ۱۰۱۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷ 11 December 2021

به گزارش تابناک رضوی از تربت‌جام، حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی فر حضرت زینب (س) را الگوی برتر زنان مسلمان برشمرد و با تبریک فرخنده میلاد آن بانو و روز پرستار گفت: همه مدیون و قدردان جامعه پرستاری کشوریم، این عزیزان در شرایط سخت کرونا با تأسی به حضرت زینب (س) دُردانه شدند و در وصفِ همت و تلاش‌ مجاهدانۀ آنان واژه کم داریم.

امام‌جمعه تربت‌جام با گلایه‌ از وعده وعید مسئولان استانی و شورای اسلامی در انتخاب درست و اصولی شهردار این شهر، یادآور شد: مسئولان استانی و شورا برای این تعلل باید پاسخگوی مردم باشند، چراکه گفتند اگر شهردار در تربت‌جام ندارید ما بیاوریم، آیا 4 ماه زمان برای معرفی شهردار کافی نبود؟ بیش از این با فرصت سوزی به حیثیت شهر چوب حراج نزدید؟!

معتمدی فر ادامه داد: شخصی که مدنظر ریاست شهرداری شهر تربت‌جام بود به‌هیچ‌عنوان وارد شهرداری نخواهد شد چراکه این امر از امروز فردا کردن‌های مدیران استانی مشخص بود.

شورا نباید از چاله به چاه بیفتد

وی بابیان اینکه تربت‌جام منبع صادرات نیروی انسانی است و مسئولانی که امروز و فردا کردند، مکلف به جبران‌اند تا شهردار متعهد و دلسوز انتخاب کنند، اضافه کرد: شورا در انتخاب شهردار نباید از چاله به چاه بیفتد، باید شهرداری برگزیند تا برای توسعه شهری نگاه یکسان به تمام نقاط شهر در همه حوزه‌ها داشته باشد چراکه در اجرای این امر ‌شیعه و سنی، بومی و غیربومی ندارد.

وی از عدم پرداخت حق حقوقات پاکبانان و انتخاب پیمانکار در این حوزه انتقاد کرد و گفت: شورا و شهردار پیمانکاری انتخاب کنند که درد مردم به‌ویژه کارگران خدمات شهری را بفهمد، پیمانکار فعلی، هیچ تعهدی نسبت به پاکبانان ندارد، چند ماه حقوق و بیمه آنان عقب‌افتاده است و اصلاً دلش به حال این قشر خدوم ‌نمی‌سوزد.

امام‌جمعه تربت‌جام از همراهی مدیران درراه اندازی کمپ ماده ۱۶ قدردانی کرد و گفت: طی دو روز گذشته تعداد ۱۰۰ نفر از افرادی که دچار آسیب‌های اجتماعی شده بودند از سطح شهر جمع‌آوری و توسط دولت در این کمپ تحت درمان قرار گرفتند.
نفس دامداران به شماره افتاده است

وی با اشاره به مشکلات حوزه دامداری یادآور شد: دامداران با مشکلات عدیده دسته و پنجه نرم می‌کنند و در تأمین خوراک ‌دام مشکل‌دارند والان کار به‌جایی رسیده که دام مولد به کشتارگاه می‌رود و در آینده برای تأمین گوشت قرمز با مشکلات اجتماعی روبرو خواهیم شد.

معتمدی فر با اشاره به اینکه نفس دامداران به شماره افتاده است، تأکید کرد: مسئولان استانی و شهرستانی تا دیر نشده به داد دامداران و حوزه دامداری برسند وضعیت نابسامان این حوزه را مدیریت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار