امام جمعه دهلران ؛
امام جمعه دهلران شهرستان دهلران گفت : مومن آن است که از انتقاد سازنده برافروخته و عصبانی نمی شود، اگر کسی با دلسوزی و قصد خیرخواهی انتقاد یا پیشنهادی می دهد باید از او تشکر کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۱ 10 December 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن تیریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار گفت : فضائل و سجایا و معرفت دینی این بانوی بزرگوار باعث زینت اسلام شده است و ولایتمداری از مهمترین عبادت های حضرت زینب کبری(س) بود.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای مدافع سلامت و اولین شهید مدافع سلامت استان شهید منصور جاوید پور ؛ گفت : پرستاران فرشتگان الهی در روی زمین هستند که اعمال آنها مورد قبول خداوند متعال است. در دوران های مختلف، علی الخصوص در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا، پرستاران عزیز ایثار و جانفشانی کردند و فدای ملت شدند. پرستاران عزیز حقوقی بر گردن همه ما دارند و می طلبد مسئولان پیگیر رفع مشکلات این قشر زحمت کش و مدافعان سلامت باشند. از دولت محترم هم انتظار داریم درخصوص وضعیت استخدامی پرستاران عزیز توجه و عنایت ویژه ای داشته باشند.

وی با انتقاد از برخی پروژه های مهم و حیاتی شهرستان الخصوص راه ها و مسیر های موصلاتی و واریانت ها شهرستان بر اثر سهل انگاری مسئولان به مرگ تبدیل شده است، درحالی که با برنامه ریزی مناسب و بهره برداری از بودجه های میلیاردی که در اختیار مسئولان بود، می توانستند برخی پروژه ها را تسریع و تکمیل کنند.

امام جمعه دهلران گفت : مگر حذف یک پیچ خطرناک که هرساله خانواده های زیادی را داغدار می کند چقدر هزینه دارد عدم سهل انگاری مسئولان به هیچ وجه قابل توجیه نیست و باید سریعا نسبت به حذف پیچ های خطرناک و تکمیل واریانت ها اقدام کنند.

وی عنوان کرد : جذب نیروهای بومی بیکار در شرکت های منطقه باید در دستور کار جدی مسئولان اجرایی شهرستان و اداره کار دهلران باشد، کمترین حق جوانان گرمادیده و جنگ زده و مرزدار دهلران این است که دولت زمینه جذب نیروهای بومی در شرکت ها را فراهم کند‌.

موسوی تصریح کرد : رعایت عفاف وحجاب و پوشش اسلامی از مهمترین و اساسی ترین عبادات است که ریشه در اعتقادات دینی و اطاعت از فرمان خداوند متعال دارد لذا بدحجابی وعدم رعایت شئونات اسلامی باعث بروز گناهان کبیره و برخی مشکلات خانوادگی و آسیب های اجتماعی می شود و باید مواظب بود که خدای ناکرده کسی را به دام گناه نیندازیم.

امام جمعه دهلران افزود : از والدین و اولیاء مدارس و متولیان آموزش و پرورش انتظار داریم که در موضوعات قرآن و عترت و نماز اهتمام جدی داشته باشند، زیراکه این سه محور مبنای هدایت انسان بر اساس آموزه های دینی می باشد و از وزیر محترم آموزش و پرورش انتظار داریم در کنار علم و پژوهش، تعلیم و تربیت دینی و الهی را بر اساس قرآن و عترت و نماز در آموزش و پرورش اجرایی کند.

موسوی با دعوت رسمی از استاندار ایلام برای سفر به شهرستان دهلران گفت : انتظار داریم آقای بهرام نیا به شهرستان دهلران معراج شهدای والامقام تشریف بیاورند و از نزدیک سرکشی کنند.

وی ضمن تقدیر از استاندار به خاطر انتصاب یک جوان انقلابی و ولایی بعنوان مشاور جوان خود گفت : قطعا انتخاب و انتصاب نیروهای انقلابی و ولایی باعث تسریع در اجرای سیاست های رئیس جمهور محترم خواهد بود و انتظار داریم انتصاب های جهادی با روحیه و تفکرات انقلابی ادامه پیدا کند./م

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار