معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: باید با همراهی همه دستگاه های فرهنگی به ویژه رسانه ها بحث کمیته اجتماعی پسا کرونا فعال شود و برای درمان مسایل فرهنگی و اجتماعی حضور فعالی داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۱۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ 09 December 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ جهانگیر رستم نیا  با قدردانی از کارگروه رسانه ای کرونا استان که در دوران کرونا بسیار فعال ظاهر شد و با تولید محتوای غنی کمک بزرگی به مسئولان در پیشگیری و مهار کرونا انجام داد گفت: نیاز است که این کارگروه در بحث مسایل روحی و روانی، اجتماعی فعالیت کنند.

وی افزود:پس از دو سال محدودیت، مرگ و میر و بیماری عزیزان افراد از نظر روحی و روانی نیازمند توسعه نشاط اجتماعی هستند.

رستم نیا بیان داشت: هرجا که رسانه و کارگروه رسانه ای کرونا فعال بود ما موفق تر عمل کردیم ، چه در بحث محدودیت ها، چه ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی و چه در زمان ترغیب مردم به تزریق واکسن کرونا.

وی ادامه داد: با همه مشکلات و مصائبی که کرونا داشت اما قطعا دستاوردهای نیز به همراه داشته که از مهمترین آنها توسعه زیرساخت های درمانی در استان بود که باید بررسی و اعلام شود.

وی گفت:  بحث فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک به فرهنگ تبدیل شده که نیاز است باز تداوم داشته باشد و همه این مسایل به مدیریت هوشمند تبدیل شده که دستورالعمل هوشمند مدیریت کرونا باید از چه سریعتر اجرایی شود.

معاون استاندار ایلام افزود:خوشبختانه با افزایش چشمگیر واکسیناسیون اکنون آمار ابتلا و مرگ و میر کرونا در کشور و استان کاهش بسیار قابل توجهی داشته که باید این امر به مردم اطلاع رسانی بیشتر شود تا افرادی که واکسن تزریق نکرده اند، هرچه سریعتر واکسن کرونا بزنند.

وی تصریح کرد:از آنجایی که اکنون خطر شیوع سویه جدید کرونا به نام امیکرون در جهان اعلام شده باید این مرز از نظر بررسی سلامت افراد با دقت عمل کند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار