طی احکام جداگانه‌ای از سوی ترکمانه، دو بانوی امدادگر این نهاد در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه بعنوان مدیر منصوب شدند.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 06 December 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، در راستای تکریم منزلت بانوان امدادگر کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه و توجه بیش از پیش به نقش و جایگاه تاثیرگذار بانوان موفق این نهاد در عرصه‌های مختلف خدمت به ایتام و نیازمندان خصوصا زنان سرپرست خانواده، دو تن از زنان موفق این نهاد بعنوان مدیر در بخش‌های مختلف منصوب شدند.


پیمان ترکمانه - مدیرکل این نهاد در استان- طی احکام جداگانه‌ای خانم نادیا رحیمی را بعنوان رئیس اداره مددکاری و پذیرش استان و خانم زلیخا فریادی را بعنوان رئیس اداره اکرام ایتام استان منصوب کرد تا مسیر ایفای نقش‌های اثر گذارتر در عرصه کمک به محرومان، برای بانوان در این نهاد هموار گردد.


وی با بیان اینکه بیش از ۴۸ درصد از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را زنان سرپرست خانواده تشکیل می‌دهند تاکید کرد هرچند مددکاری زنان سرپرست خانواده زیر ۵۰ سال، عموماً توسط بانوان مددکار متخصص و با تجربه این حوزه در حال انجام است، اما با این حال ابراز امیدواری کرد واگذاری پست‌های مدیریتی به زنان امدادگر بتواند به حل مطلوب‌تر مسائل این خانواده‌ها کمک شایان توجهی نماید. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه بانوان شاغل در این نهاد در طول دهه‌های اخیر با روحیه اعتقادی، انقلابی و جهادی مثال زدنی خود نقش بسزائی در کمک به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت ایفا نموده اند تاکید نمود واگذاری پست‌های مدیریتی به زنان در این مقطع، مسیر ارتقاء شغلی سایر بانوان امدادگر استان را بیش از پیش هموار نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار