رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: اصلاح الگوی کشت ومدیریت منابع آبی، راهبرد مهم سازمان در راستای احیای دریاچه ارومیه است.
کد خبر: ۱۰۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 26 September 2015

به گزارش تابناک تبریز ، مهندس کریم مهری در دیدار با کارکنان مدیریت شهرستان تبریز اظهار داشت، ضمن اعلام این مطلب افزود: ترویج و توسعه کشت کلزا، توسعه سیستم های آبیاری تحت فشار و کم فشار و بکارگیری روشهای نوین در امر کاشت ، داشت و برداشت نظیر خاکورزی حفاظتی ، بخشی از فعالیتهای سازمان در امر مدیریت منابع آب و استفاده بهینه از نهاده ها می باشد.

مهندس مهری اظهار کرد: بدهی دولت در پرداخت وجوه گندم خریداری شده، 72 میلیارد تومان است که انشاءا... در اسرع وقت به حساب کشاورزان عزیز واریز خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: قیمت تضمینی خرید شیرخام، خاص شیرهای خام با بار میکروبی 100 هزار، 14 هزار و 400 ریال است.

وی در خصوص تغییر کاربری اراضی نیز گفت: اراضی که بعد از سال 90 ، برای تغییر کاربری و صنایع کشاورزی مجوز گرفته اند در صورتی که تا بحال کاری انجام نداده باشند، امور اراضی و واحد حقوقی موظف به لغو این مجوز ها هستند.

مهندس مهری در پایان با تاکید مجدد به مسئله رفاه کارکنان، تصریح کرد: از کلیه کارکنان می خواهم موضوع رفاه و مسکن را از تعاونیهای موجود مطالبه کنند و در صورت نیاز تعاونیهای جدید تشکیل داده و هیئت مدیره مورد نظر خود را انتخاب کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :