رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین:
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قزوین گفت: هیچ یک از افراد حادثه دیده در آوج نیازمند ICU نبوده اند و همه این عزیزان در شرایط عمومی پایداری قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ 20 November 2021

سهیل سلطانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص حادثه ریزش آوار داربست فلزی سیلوی گندم در روستای لک شهرستان آوج اظهار کرد: شب گذشته در حدود ساعت ۱:۱۵ دقیقه بامداد این اتفاق به اورژانس اطلاع رسانی شد و نیروهای امداد با حضور در صحنه مطلع شدند ۱۳ کارگر که در ارتفاع ۱۸ متری مشغول کار بوده‌اند با نقص فنی دکل جرثقیل دچار سانحه شده‌اند و علاوه بر سقوط از ارتفاع، آوار نیز در همان نقطه‌ای سقوط کرده که کارگران دچار سانحه بود اند.

وی ادامه داد: متأسفانه دسترسی به کارگران مصدوم ناممکن بود تا اینکه یکی از نیروهای اورژانس از یک کانال و محفظه نسبتاً غیر قابل استفاده وارد محیط شد و کمک‌های اولیه و اکسیژن را به این عزیزان رساند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین عنوان کرد: عملیات نجات تا ساعت ۶:۳۰ دقیقه ادامه داشت و در این حادثه متأسفانه یک تن از کارگران جان خود را از دست داد و ۱۲ تن دیگر نیز در حال حاضر تحت مراقبت هستند.

وی یادآور شد: ۴ مصدوم از این واقعه به بیمارستان امیرالمومنین (ع) قیدار اعزام شده‌اند و سایر مصدومین نیز در بیمارستان شفا و تأمین اجتماعی تاکستان درمان مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند و خوش بختانه هیچیک از این افراد نیازمند ICU نبوده‌اند و همه این عزیزان در شرایط عمومی پایداری قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار