معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: این نهاد در استان قزوین در سال جاری ۶ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان قزوینی ایجاد خواهد کرد که خوشبختانه درصد قابل توجهی از آن محقق شده است.
کد خبر: ۱۰۱۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 20 November 2021

 

سید مرتضی دهقانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد یک هزار و ۵۷۰ مددجو براساس معرفی کاریابی ها به مراکز تولیدی و چهار هزار و ۷۳۰ مددجو از طریق منابع بانکی و صندوق امداد ولایت صاحب شغل خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۵۰۰ مددجو از طریق کاریابی ها مشغول به کار شده اند، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) برای تشویق و ترغیب کارفرمایان به منظور جذب مددجویان، بسته های تشویقی متعددی را در زمینه پرداخت تسهیلات و حق بیمه سهم کارفرما درنظر گرفته است که امیدواریم منجر به افزایش جذب مددجویان شود.

این مسوول گفت: در زمینه اعتبارات بانکی امسال سه هزار و ۵۰۰ مددجو با ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار به بانک ها معرفی شده اند که تا به امروز ۲ هزار مددجو تسهیلات دریافت کرده اند.

دهقانی با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰۰ مددجو در نوبت دریافت تسهیلات هستند، افزود: در بین بانک های استان قزوین بانک های کشاورزی، پست بانک، مهر ایران، سپه و مسکن در پرداخت تسهیلات به مددجویان پیشرو هستند که قابل تقدیر است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم در این زمینه تمامی بانک ها نهایت همکاری را با کمیته امداد امام خمینی (ره) و مددجویان داشته باشند تا با سرعت بیشتری اشتغال این افراد را مهیا کنیم.

هم اکنون ۶۰ هزار مددجو از کمیته امداد استان قزوین خدمات دریافت می‌کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار