مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام از لغو تمامی جشن‌ها و برنامه‌های شاد روز جهانی گردشگری در این استان در پی حادثه غمبار منا و کشته شدن زائران حرم امن الهی، خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲ 26 September 2015

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام از لغو تمامی جشنها و برنامه‌های شاد روز جهانی گردشگری در این استان در پی حادثه غمبار منا و کشته شدن زائران حرم امن الهی، خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام، «عبدالمالک شنبه زاده» اظهار کرد: اجرای جشن‌های مرتبط با روز جهانی گردشگری در این استان بنابر اعلام سازمان میراث فرهنگی و با توجه به حادثه مصیبت‌بار منا و جان باختن جمع زیادی از حجاج عزیز ایرانی و اعلام 3 روز عزای عمومی توسط رهبر معظم انقلاب، لغو شده است.

وی ادامه داد: در اجرای برنامه‌های روز جهانی گردشگری، هرگونه برنامه شاد و مفرح و موسیقی و جشن، حذف‌شده و برنامه‌ها صرفاً به‌صورت همایش، سخنرانی یا نمایشگاه و اعلام برگزیدگان مسابقات با رعایت فضای عزای عمومی کشور و با ذکر فاتحه بر جان‌باختگان این حادثه، برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: اجرای چندین برنامه به مناسبت روز جهانی گردشگری در این استان برنامه‌ریزی‌شده بود که تعدادی از آن‌ها ازجمله برگزاری شب فرهنگی در قلعه والی و قسمت‌های شاد دیگر برنامه‌ها، برگزار نخواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار