فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از اجرای بیش از ۵۰ پروژه آبرسانی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 17 November 2021

به گزارش تابناک قزوین، سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌های هفته بسیج با هدف ارج نهادن به شان و منزلت بسیج و بسیجیان برگزار خواهد شد.

سردار رفیعی آتانی افزود : تمام اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در تمام عرصه‌های توسعه، عمران و آبادانی با مشارکت آحاد مردم اتفاق افتاده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از برگزاری بیش از ۶۰۰ برنامه متنوع در سرتاسر استان در هفته بسیج خبر داد و گفت: بسیج، برنامه‌های متنوعی از قبیل عمران و آبادانی، طرح حاج قاسم سلیمانی و ... اجرا خواهد کرد.

افتتاح طرح عظیم آبرسانی به اراضی کشاورزی و ... از جمله برنامه‌های شاخص سپاه استان بود که فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان به آن‌ها اشاره کرد.

سردار آتانی، اجرای بیش از ۵۰ پروژه آبرسانی و ساخت مخزن آب را از دیگر طرح‌های قرارگاه پیشرفت و بسیج سازندگی سپاه عنوان کرد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج از روز شنبه ۵ آذر ماه به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور با تجمع بسیجیان و سخنرانی مقام معظم رهبری از طریق ویدئو کنفرانس آغاز و تا روز جمعه ۵ آذر ماه برگزار خواهد شد.

 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار