فضاهای ورزشی زارچ در اقدامی ابتکاری و در راستای تحقق شعار سال، برای تبلیغ رایگان محصولات تولیدکنندگان داخلی اختصاص پیدا کرد.
کد خبر: ۱۰۰۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵ 13 November 2021

با گذشت هشت ماه از سال همچنان جای خالی اقدامات خاص در حوزه فرهنگی برای تحقق شعار سال به خوبی احساس می شود و به نظر می رسد نیاز است که مسئولان بیش از پیش نسبت به این موضوع توجه داشته باشند.

قطع به یقین مهمترین عنصر در پذیرش هر فرهنگی از سوی جامعه منجمله فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی، نیازمند تبلیغات و فرهنگ سازی است و در صورتی که بخواهیم این فرهنگ در جامعه بیش از پیش گسترده شود، نیاز به انجام تبلیغات گسترده است اما با توجه به هزینه های بالای تبلیغات، بسیاری از تولیدکنندگان با وجود داشتن کالاهای با کیفیت خوب توانایی انجام این هزینه های بالا را ندارند و نیازمند حمایت از سوی بخشها و نهادهای مختلف هستند.

در این راستا یکی از ابتکاراتی که از سوی اداره ورزش و جوانان بخش زارچ صورت گرفته، اختصاص فضاهای ورزشی این بخش برای تبلیغ کالاهای تولیدکنندگان داخلی آن هم به صورت رایگان است؛ اقدامی که شاید اگر در تمام کشور به عنوان یک الگوی نیک در حوزه فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی مورد استفاده قرار گیرد می توان امید داشت گرایش مردم به سمت کالاهای داخلی افزایش قابل توجهی پیدا کند.

در اطلاعیه این اقدام ارزشمند که از سوی اداره ورزش و جوانان این بخش صورت گرفته، آمده است: «در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۰ و بیانات مقام معظم رهبری که ما باید کاری کنیم که کالای ایرانی به عنوان یک کالای محکم، مطلوب، زیبا، همراه با سلیقه و بادوام در ذهن مصرف کننده ی ایرانی و غیر ایرانی باقی بماند و به منظور حمایت و پشتیبانی از کالاهای با کیفیت ایرانی، اداره ورزش و جوانان زارچ آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن فضاهای ورزشی بصورت رایگان به تولید کنندگان و شرکت ها جهت اطلاع رسانی و تبلیغات محصولات ایرانی با اولویت شرکت های دانش بنیان استانی و کشوری اعلام می دارد.
تولیدکنندگانی که تمایل به استفاده از این ظرفیت بسیار ارزشمند در حوزه تبلیغات رایگان کالاهای ایرانی را دارند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بخش زارچ به شماره ۰۹۳۵۶۶۶۳۱۷۰ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام کنند.»

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار