مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از مشروط بودن ارائه هرگونه خدمات صدور و تمدید پروانه به رانندگان حمل بار و مسافر درون شهری به داشتن کارت واکسن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۸۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 10 November 2021

 

اسماعیل عرشیان افزود: با توجه به این که سهم ناوگان حمل و نقل عمومی در ابتلای شهروندان به ویروس کرونا درصد قابل ملاحظه‌ای است و متأسفانه تعدادی از رانندگان حمل بار و مسافر درون شهری و به‌ویژه تاکسیرانان خدوم و زحمتکش به دلیل ارتباط روزانه و مستقیم با شهروندان جان خود را از دست داده‌اند، ارائه هر گونه خدمات به دارندگان وانت بار و تاکسی منوط به انجام مراحل واکسیناسیون و داشتن کارت واکسن است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه استان قزوین به‌عنوان پایلوت اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا انتخاب شده و واکسیناسیون رانندگان حمل و نقل درون شهری هم جزئی از این طرح است، از رانندگان محترم خواهشمندیم بدون داشتن کارت واکسن برای دریافت خدمات صدور و تمدید پروانه، از مراجعه به سازمان تاکسیرانی و دفاتر پیشخوان خودداری کنند.

وی یادآور شد: آن دسته از رانندگانی که به هر دلیل کارت واکسن خود را به همراه ندارند، می‌توانند از طریق گوشی تلفن همراه و وارد کردن کد ملی در سامانه وزارت بهداشت، سوابق تزریق واکسن خود را دریافت و به انتظامات سازمان تاکسیرانی ارائه کنند.

عرشیان گفت: بر اساس آمار، تا کنون بیش از ۸۵ درصد از رانندگان سازمان تاکسیرانی قزوین در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده‌اند و امید است 15 درصد باقی مانده نیز هر چه سریع‌تر برای دریافت واکسن اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار