فرماندار دماوند:
دماوند- فرماندار دماوند با تاکید بر اینکه اتخاذ تدابیر به موقع می‌تواند از بروز بحران جلوگیری کند گفت: غافلگیری دستگاه‌های خدمات‌رسان دماوند هنگام بحران توجیه‌پذیر نیست.
کد خبر: ۱۰۰۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 10 November 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مهدی حیدری، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص امدادرسانی دستگاه‌های خدمات رسان در مواقع بحران اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی شهرستان دماوند، وظیفه راهداری به ویژه در گلوگاه‌ها دوچندان است و هوشیاری مضاعف را می‌طلبد.

فرماندار دماوند افزود: شهرداری‌ها و راهداری باید نقاط ضعف گذشته را مدنظر قرار داده و در اولویت کار قرار دهند، همچنین عملیات نمک‌پاشی در معابر باید بر اساس هشدارهای هواشناسی، مدیریت بحران و تجارب مسئولان در زمان مناسب صورت گیرد تا پاسخگوی مطالبات مردمی بوده و شاهد عدم مدیریت شهری و نارضایتی شهروندان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه غافلگیری مسئولان دستگاه‌های خدمات رسان در مواقع بحران توجیه‌پذیر نیست گفت: ضروری ایت که مسئولان امر با اتخاذ تدابیر به موقع از بروز بحران جلوگیری کنند.

حیدری بیان داشت: تعبیه کیسه‌های نمک در شهرهای پنج گانه باید در دستور کار شهرداری‌ها قرار گرفته و شرایط رفاه حال شهروندان را فراهم کنند، اما در کنار این موضوع، درخواست ما از شهروندان مساعدت در ایام بحرانی در خصوص برف‌روبی درب منازل است تا کمک حال مسئولان باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار