سرپرست جمعيت هلال احمر خراسان رضوی از آغاز نام نویسی نامزدهای انتخابات استاني باشگاه امدادگران و نجاتگران اين جمعيت از امروز شنبه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱ 06 November 2021

'' سیدآرش سیدصالحی" امروز در گفت و گو با جمعی از خبرنگاران افزود: براساس شیوه نامه اجرایی باشگاه امدادگران و نجاتگران که توسط دبیرکل هلال احمر کشور ابلاغ شده است، این انتخابات امسال در سه سطح شهرستان ها، استان ها و كشوری و به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینكه در این استان مرحله ثبت نام شهرستانی انتخابات باشگاه از امروز 15 آبان ماه جاری انجام می شود، اضافه كرد: با برگزاری انتخابات شهرستانی پنج نفر از امدادگران و نجاتگران منتخب و سپس با برگزاری انتخابات استانی، دو نفر از برگزیدگان به مرحله كشوری راه می یابند.

سیدصالحی، مشاركت فعال امدادگران در هنگام حوادث، اجرای صحیح آموزش های تخصصی امداد و نجات، مشاركت و همفكری امدادگران و نجاتگران در برنامه های مربوط به حوزه فعالیت های امدادی، جذب، سازماندهی و برنامه ریزی برای ارتقا و اعطای درجه و نشان امدادی را از جمله اهداف راه اندازی این باشگاه ذكر كرد و افزود: راه اندازی این باشگاه به عنوان بازوی اجرایی مدیران و كمكی برای تحقق اهداف سند راهبردی جمعیت هلال احمر در عرصه امداد و نجات و آموزش عمومی امدادی خواهد بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در خصوص نحوه فعالیت این باشگاه خاطرنشان كرد: اعضای این باشگاه پس از برگزیده شدن هریك در حیطه های مربوط به خود وارد شده و وظایف سازمانی خود را انجام می دهند.

وی همچنین خواستار مشارکت حداکثری امدادگران و نجاتگران استان در این انتخابات با ثبت نام در سایت
emdad-yar.ir
شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار