تابناک کرمانشاه گزارش می‌دهد:
قیمت دلار امروز با کاهش دویست تومانی از ٢٧ هزار و نهصد تومان به ٢٧ هزار و هفتصد تومان کاهش یافت و بازار طلا و ارز با ثبات نسبی همراه بود.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 04 November 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه امروز پنج شنبه (١٣ آبان ١۴٠٠) نسبت به روز گذشته در بازار طلا و ارز تغییرات چندانی مشهود نیست، انس جهانی ١٠ الی ١۵ دلار افزایش داشت، با این وجود قیمت دلار با کاهش دویست تومانی از ٢٧ هزار و نهصد تومان به ٢٧ هزار و هفتصد تومان رسید و منجر به همپوشانی و عدم نوسان قیمت‌ها نسبت به روز گذشته شد.

در بازار امروز خرید هر گرم طلا به قیمت ١ میلیون و صد و شصت هزارتومان، سکه امامی ١١ میلیون و هفتصد و شصت هزار تومان، سکه طرح قدیم ١١ میلیون و ششصد هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و صد هزار تومان، ربع سکه ٣ میلیون و ششصد هزار تومان و دلار آمریکا ٢٧ هزار و هفتصد و هفتاد تومان است.

کارشناس اقتصادی در این خصوص اظهار کرد: خرید طلا امروز ١ میلیون و صد و شصت هزار تومان باقی ماند، علی رغم اینکه بر اساس پیش بینی‌ها انتظار می‌رفت، قیمت جهانی طلا افزایش یابد، نشست چهارشنبه بانک "فدرال رزرو" آمریکا در خصوص تورم‌های آمریکا، تامین مواد اولیه و نرخ بیکاری به افزایش نرخ بهره بانکی منجر شد، به این ترتیب انس جهانی که در حال صعود بود با اندکی کاهش، ثبات یافت.

وی افزود: اتفاقات رخ داده از ورود انس به کانال ١٨٠٠ تومان و افزایش قیمت در جهان و ایران جلوگیری کرد، دلار هم که اصلی‌ترین شاخص قیمت گذاری در ایران است در کانال ٢٧ هزار تومان باقی ماند و انس جهانی نیز در هفته گذشته ثابت ماند.

وی دریافت سیگنال‌های مثبت ناشی از نشست برجام را بر نرخ دلار در هفته آینده اثر گذار دانست و بیان کرد: با نزدیک شدن به پایان سال میلادی، احتمال افزایش انس جهانی و به تبع آن افزایش قیمت طلا در ایران پیش بینی می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار