دبیر هیات کاراته استان قزوین گفت: علی اصغر آسیابری و مجید حسن نیای دیلمی در ترکیب تیم ملی قرار گرفته و به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳ 03 November 2021

حمیدرضا داوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجیدحسن نیای دیلمی در مرحله آخر انتخابی درون اردویی تیم ملی آقایان به عنوان نفر برتر وزن منفی ۶۰ کیلوگرم دست یافت تا به مسابقات قهرمانی کاراته آسیا ۲۰۲۱ قزاقستان اعزام شود.

وی گفت: همچنین با تصمیم کادر فنی، علی اصغر آسیابری در ترکیب کومیته تیمی تیم ملی مردان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کاراته آسیا قرار گرفته است.

این مسوول اضافه کرد: آسیابری در مسابقات قهرمانی جهان نیز در ترکیب کومیته تیمی قرار دارد و به عنوان نماینده وزن منهای ۷۵ کیلوگرم انفرادی تیم ایران در رقابت های جهانی ۲۰۲۱ امارات به میدان می رود.

وی با اشاره به آغاز مرحله پنجم اردوی تیم ملی بانوان، گفت: پنجمین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته بانوان جهت حضور در مسابقات جهانی و آسیایی کاراته با حضور لیلا برجعلی بانوی کاراته کای استان آغاز شده و تا ۱۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

داوری گفت: ملی پوشان کاراته کشورمان خود را برای حضور در مسابقات جهانی طی روز های ۲۵ تا ۳۰ آبان ماه در امارات و مسابقات آسیایی در روز های ۲۸ آذر تا یک دی ماه در قزاقستان آماده می کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار