بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فیروزکوه شایعات مربوط به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در این شهرستان را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 02 November 2021

به گزارش «تابناک تهران»، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فیروزکوه گفت:براساس شنیده‌ها و گزارشات مردمی فرد حقیقی با حضور در شهرک صنعتی شماره ۲ به کارکنان و کارگران این شهرک وعده داده که در قالب طرح ملی مسکن اقدام به ساخت مسکن در روستای امیریه این شهرستان خواهد کرد.

رد شایعه اجرای طرح اقدام ملی مسکن در فیروزکوه


حسین کیانی افزود: اداره بنیاد مسکن شهرستان به عنوان متولی امر، پس از بررسی و پیگیری موضوع جهت استحضار مردم شریف شهرستان این شایعه را شدیداً و قویاً رد و تکذیب می‌کند.


وی گفت: هزار و ۷۰۰ نفر در طرح اقدام ملی مسکن در فیروزکوه ثبت نام کردند که از این تعداد تنها ۳۰ نفر واجد شرایط اعلام شدند.


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فیروزکوه افزود: باتوجه به حد نصاب نرسیدن تعداد واجدین شرایط این طرح در شهرستان، مقررگردید طرح اقدام ملی مسکن در شرق استان و به صورت پایلوت در شهرستان دماوند اجرایی شود.


کیانی گفت:به زودی پرونده واجدین شرایط طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان فیروزکوه برای تکمیل روند اداری به شهرستان دماوند منتقل خواهدشد.


وی از مردم خواست هرگز به این شایعات توجه نکرده و اخبار و اطلاعات را فقط از طریق رسانه ملی و سایت‌های رسمی کشور دنبال کنند.

 
منبع: خبرگزاری صداوسیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار