معاون اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خواستار بهبود کیفیت و اصلاح وزن چانه نان در این استان شد و گفت: تعطیلی خودسرانه نانوایی های ممنوع است.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 02 November 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ جهانگیر رستمزاد در نشست شورای گندم، آرد و نان استان ایلام اظهار داشت: کیفیت نان در بسیاری از نانوایی های شهر ایلام کاهش یافته و روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد تعطیلی خودسرانه نانوایی ها هستیم که بازرسان و اتحادیه نانوایی باید نسبت به این مسأله توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: فرمانداران در شهرستان ها نیز در خصوص کیفیت نان شهرستان باید توجه داشته باشند تا تداوم این شرایط موجب نارضایتی مردم نشود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: نان یک کالای اساسی و قوت غالب مردم است و نظارت بر کیفیت و روند تهیه آن باید مد نظر باشد.

رستمزاد اظهار داشت: بر اساس بررسی ها در استان از افزودنی های غیر مجاز اضافه نمی شود و با توجه به اینکه استان دارای با کیفیت ترین گندم و آرد در کشور است باید حتما کیفیت نان نیز مطلوب باشد.

وی افزود: باید با تشدید نظارت ها کاری کنیم که نارضایتی مردم به حداقل ممکن برسد.

رستمزاد اظهار داشت: اتحادیه نانوایی ها، تعزیرات حکومتی، بهداشت، فرمانداری ها، بازرسان صمت باید با نظارت مستمر بر نانوایی های استان وضعیت کیفیت آنها را با دقت بررسی کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار