معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی گفت: در سال جاری بیش از ۲۴ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان مرکزی صورت گرفته که منجر به تشکیل ۲ هزار و ۴۰۱ پرونده شده است .
کد خبر: ۱۰۰۵۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 01 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، محمد جواد قربانیان ، با اعلام این خبر افزود: همواره یکی از دغدغه های وزارت صمت کنترل و رصد بازار و تامین کالاهای اساسی همشهریان گرامی بوده است و سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی نیز بر اساس این دغدغه مندی علاوه بر بازرسی های روزانه و بررسی شکایات واصله ، رصد واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای اساسی که شامل قند وشکر ، گوشت قرمز ، مرغ وتخم مرغ ، روغن ، برنج ، میوه ، مصالح ساختمانی ، لوازم خانگی ، مشاورین املاک ولامپ می باشد را در دستور کار ماهیانه خود قرارداده است .
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان مرکزی توضیح داد : در سال جاری تعداد گشت های مشترک این سازمان با تعزیرات حکومتی ، دانشگاه علوم پزشکی ، اماکن عمومی و سایر دستگاه به ترتیب ۲۱۵ ،۴۵۵، ۱۸۸ و ۶۵۸ مورد بوده است .
وی افزود: برهمین اساس در سالجاری تاکنون ارزش ریالی تخلفاتی که منجر به تشکیل پرونده است ۳ هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال بوده و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
قربانیان از مردم شریف استان مرکزی درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی شامل عدم درج قیمت ، گرانفروشی ، عدم صدور فاکتور ، اختفا و امتناع از عرضه کالا مراتب را با شماره تلفن یا سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی اطلاع دهند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار