دلیل حضور مدیرعامل مخابرات ایران در قزوین چه بود و چه خروجی داشت؟

دلیل حضور مدیرعامل مخابرات ایران چه بود و چه خروجی داشت!

تابناک قزوین، مهرعلیان؛ در هفته گذشته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با معاونین و مسئولان ارشد کشوری شرکت مخابرات به استان قزوین سفر کردند و تصاویر و اخبار متعددی از نشست ها و عکس‌های یادگاری آنها با مدیران قزوینی پوشش داده شد.

مردم و خصوصا بهره برداران و مشترکان، میخواهند بدانند خروجی این بازدید ها و روبوسی ها و تعارفات، چه بوده است. مخابرات که به واسطه خصولتی بودن تقریبا اکثر خدمات کشور در زمینه های مرتبط را به بهانه های مختلف از جمله حساس بودن و یا امنیتی بودن در ید قدرت خود گرفته و عملا معطل ساخته است.

با این جلسات ،کیفیت خدمات و یا زیر ساختها در زمینه تلفن‌های ثابت گسترش یافته؟ در زمینه خدمات اینترنت و خصوصا 2020 اتفاق جدیدی افتاده؟ کیفیت خدمات سرویس دهی تلفن همراه در استان ارتقا یافته؟ منابع کافی برای توسعه زیر ساخت فراهم شده؟ بدهی پیمانکاران پرداخت گردیده؟ و یا موضوع همان داستان همیشگی است؛ سمیناهار، مهمانی ها و برنامه هایی که هزینه هایش را باید مشترکین مخابرات پرداخت نمایند.

و اما سوال ها: آیا کسی نشانی ساختمان مرکزی شرکت ایرانسل را در استان میداند؟ آیا کسی میداند شرکت‌هایی خصوصی ارائه دهنده اینترنت خانگی و تجاری با چند نفر نیرو و پرسنل مشغول به کار هستند؟ یا در مقابل کسی می‌داند مخابرات چند ساختمان در استان دارد و چند پرسنل در آنها مشغول به کارند و یا اصلا هیچ شرکت بی‌طرفی میزان رضایتمندی‌ها را از عملکرد این شرکتها سنجیده و در معرض قضاوت افکار عمومی گذاشته است؟آیا اگر مخابرات یک شرکت واقعا خصوصی بود؟ آقایان مدیران محترم شرکت در استان و یا کشور، نیاز میدیدند این چنین بر طبل شادانه بکوبند که مدیر آمده است!!! و هزینه کنند و مدیر، مدیره بگویند؟!

مدیر تازه منتصب شده مخابرات منطقه قزوین، آیا بهتر نیست که رویکردتان را در بالا بردن کیفیت خدمات به مشتریان (البته در عمل )تغییر دهید و به معنی واقعی کلمه به کیفیت اهمیت دهید و زیر ساخت بسازید و یا بدهی‌های چندین ساله تان به پیمانکاران را پرداخت نمائید و به جای جذب نیرو و چاقتر کردن سازمانتان یک بار هم که شده ببینید که شرکتهایی با 5 الی 10نیروی اداری در حال ربودن گوی سبقت از شما هستند (البته اگر جرات کنید و بستر رقابت را به صورت واقعی برای آنها فراهم سازید) و اما اگر خدا یاریمان کند ما به صورت ماهیانه و یا فصلی، نظرات مشترکان شما و کیفیت خدماتتان نسبت به رقبا در محضرافکار عمومی به اشتراک خواهیم گذاشت تا شاید تلنگر کوچکی برای ارتقا و یا حداقل تلاش مجموع شما برای ارتقاء کیفیت خدمات و حل مشکلات شرکت مخابرات  باشد.