با حضور مردم عزادار شهر قزوین پیکر نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری در قزوین تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۹۹۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳ 09 October 2021

با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین، استاندار و جمعی از مسئولین و شخصیت‌های استانی پیکر آیت‌الله علی شیخ محمدی تاکندی در آرامگاه ابدی او به خاک سپرده شد.

آیت‌الله عابدینی امام جمعه قزوین در مراسم تشییع این مرحوم اظهار کرد: عمر آیت‌الله تاکندی صرف خدمت رسانی و تبلیغ دین برای مردم شد و در این مسیر هیچ چیزی مانع او نبود.

وی افزود: روستا و شهر مانع حضور او برای تبلیغ نبود بلکه در تمام عمر خود با استفاده از تمام ظرفیت‌های علمی و معنوی خود، دین اسلام را تبیین و تبلیغ کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های آیت الله محمدی تلاش او برای تبلیغ مبلغ دین بود تا جایی که بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت خود را صرف تدریس در حوزه و تربیت علما و روحانیون این شهر شد.

وی در پایان عنوان کرد: تشییع با شکوه آن مرحوم توسط مردم قزوین علاوه بر اینکه نشان از قدرشناسی مردم دارد، بیانگر جایگاه علمی و دینی نماینده پیشین مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری است.

به گزارش مهر آیت الله محمدی که از مبارزین انقلابی استان قزوین بود در سال ۱۳۱۲ در روستای تاکند به دنیا آمد.

این عالم برجسته دروس حوزوی را در نزد اساتیدی همچون امام خمینی (ره)، آیت الله مرعشی، آیت الله منتظری، میرزا هاشم آملی و آیت الله مصباح یزدی گذراند.

این روحانی برجسته قزوینی در دوره سوم مجلس خبرگان رهبری از سوی مردم به عنوان نماینده استان قزوین انتخاب شد.

این عالم برجسته پس از عمری مجاهدت شب شنبه بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار