استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: همکاری تولیدکنندگان و صنعتگران قزوین در تامین نیاز استان و کشور بی‌نظیر است و ما از تلاش‌ها، همکاری‌ها و زحمات آنها در این زمینه قدردانی می‌کنیم.
کد خبر: ۹۹۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹ 08 October 2021

 

به گزارش تابناک قزوین، هدایت الله جمالی پور روز جمعه دراین باره افزود: تولیدکنندگان و صنعتگران استان، افسران خط مقدم مبارزه با جنگ اقتصادی دشمنان هستند و در دو سال اخیر بیشترین همکاری و همراهی را با نظام و دولت داشتند و روزهای سختی را پشت سر گذاشتند.

وی اضافه کرد:بارها شاهد بودیم که چه شرایط سختی از نظر وضعیت اقتصادی بر فعالان این عرصه حاکم شد ولی خم به ابرو نیاوردند و منابع اعتباری خود را صرف تولید کردند تا چرخ های اقتصاد و تولید از حرکت بازنایستد.

استاندار قزوین با تاکید بر قدرشناسی از زحمات تولیدکنندگان استان، گفت: بازار گوشت مرغ با همکاری تولیدکنندگان استان ساماندهی شد و قیمت این محصول هم اکنون در استان تک رقمی و به قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه همکاری تولیدکنندگان با استان و کشور بی نظیر است، افزود: همکاری تولیدکنندکان با مدیران و متولیان استان بسیار نزدیک و همراه بوده که نقش موثری در ساماندهی بازار محصولات تولیدی و مورد نیاز مردم داشته است.

جمالی پور با تاکید بر همکاری همه دستگاه ها از جمله شبکه بانکی برای حل مشکلات کارآفرینان، صنعتگران و تولیدکنندگان استان، گفت: همکاری بانک ها در سال مزین به نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ضروری است تا تولیدکنندگان بتوانند با استفاده از تمامی ظرفیت ها از جمله تسهیلات کم بهره برای رفع مشکلات خود اقدام کنند.

جمالی پور با تاکید بر تقویض اختیار به استان ها برای حل مشکلات، گفت: گاهی در استانها باید تصمیم لحظه ای در مورد یک مشکل گرفته شود ولی نگاه ها و دیدگاه های دیگر در تهران مانع این تصمیم گیری می شود و وقتی استان با بحران مواجه می شود تازه موضوع به صورت جدی در دستور کار آنها قرار می گیرد.

استاندار قزوین گفت: از این رو درخواست داریم برای رفع مشکلات استان در عرصه های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی و شهرسازی اختیارات بیشتری به استان داده شود تا بتوان گام های بلندی را برای حل مشکلات موجود برداشت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار