رییس هیات اسکواش قزوین:
ییس هیات اسکواش استان قزوین گفت: کلاس مربیگری سطح یک ملی از ۲۰ مهرماه جاری به مدت چهار روز با حضور مدرس بین المللی در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۹۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ 05 October 2021

به گزارش تابناک قزوین، صدیقه ربیعی روز سه‌شنبه با اعلام این مطلب تصریح کرد: مراحل ثبت نام برای دوره مربیگری آغاز شده و افراد دارای صلاحیت می‌توانند به هیات اسکواش استان مراجعه کرده و یا از طریق تارنمای اسکواش با شماره‌های اعلام شده تماس بگیرند.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این دوره مربیگری افزایش سطح توان علمی و حرکتی ورزشکاران رشته اسکواش و اینکه بتوانیم به اندازه کافی مربیان زبده و مجربی برای توسعه این رشته ورزشی فراهم کنیم.

ربیعی با بیان اینکه استعدادیابی این رشته ورزشی باید از مدارس آغاز شود، اظهار داشت: برای جذب علاقه مندان به این رشته ورزشی با توجه به کاهش محدودیت‌های کرونایی می‌توان از مدارس پایه به استعدادیابی اقدام کرد که در این خصوص برنامه‌هایی برای سال جاری و آینده در دستور کار هیات استان قرار دارد.

رییس هیات اسکواش استان قزوین از احداث کورت سه طرفه (زمین بازی اسکواش) در برخی از نقاط شهری و روستایی استان خبر داد و یادآور شد: اگرچه یک کورت شیشه‌ای برای تمرین ورزشکاران این رشته در قزوین وجود دارد اما براساس برنامه ریزی های صورت گرفته بنا داریم تا با استقرار کورت های سه طرفه این رشته ورزشی را تا دورترین نقاط استان و حتی مناطق روستایی و کم برخوردار استان توسعه دهیم.

ربیعی از راه‌اندازی خانه اسکواش قزوین در سال آینده خبر داد و افزود: با بهره برداری از خانه اسکواش به طور حتم میزان کورت‌ها و امکانات زیرساختی این رشته ورزشی در سطح استان افزایش خواهد یافت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار