مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین گفت: شهرهای کوچک و تازه تاسیس ظرفیت خوبی برای توسعه دارند و باید در اولویت قرار گیرند.
کد خبر: ۹۹۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 03 October 2021

مصطفی صالحی روز یکشنبه در مراسم معارفه شهردار شهر جدید عصمت آباد، افزود: توجه به درآمد پایدار شهرهای کوچک از دیگر وظایف شهرداران برای توسعه شهرهای کوچک است که باید با نگاه ویژه بدنبال آن بود.
وی با بیان اینکه مهاجرت معکوس شهروندان به شهرهای کوچک از فرصت های دیگر توسعه این شهره است، ادامه داد: شهرداران باید با مهیا ساختن اقدامات شهرسازی ، معماری و فضاسازی مناسب، بستر توسعه را در این شهرها فراهم کنند.
مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری قزوین خاطرنشان کرد: شهرهای کوچک دارای بیشترین بافت روستایی هستند و با آماده سازی زیرساخت ها و اقدامات مناسب و حفظ و احیای آثار و بافت های ارزشمند و فرهنگی داخل شهر باید مد نظر قرار گیرد.
صالحی به شهرداران شهرهای کوچک تاکید کرد در استفاده از ظرفیت های موجود محلی برای رفع مشکلات فراروی توسعه شهرها و همچنین ارائه خدمات مطلوب رفاهی با هزینه کمتر، برنامه ریزی در بخش مسکن، استفاده بهینه از اراضی در داخل شهرها، افزایش تراکم زیستی در محدوده شهرها اقدام کنند.
در این مراسم حسین نصرالهی به عنوان شهردار شهر جدید عصمت آباد معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار