مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: ۳۴ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد تا پایان امسال توسط بهزیستی و با مشارکت مردم و دستگاه‌های مختلف احداث می‌شود.
کد خبر: ۹۹۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ 20 September 2021

علیرضا وارثی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، یک واحد مسکونی ویژه خانوارهای دارای ایتام، هشت واحد مسکونی ویژه معلولان سرپرست خانوار و ۲۵ واحد مسکونی نیز به سایر مددجویان تحت پوشش متعلق دارد.

وی افزود: در احداث این تعداد از واحدهای مسکونی علاوه بر مردم خیر و نوعدوست استان قزوین، برخی نهادها از جمله بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین نیز مشارکت دارند.

این مسوول با اشاره به واگذاری برخی از این واحدها به متقاضیان، یادآور شد: واحدهای مسکونی که توسط بسیج سازندگی در حال احداث است در هفته دفاع مقدس و با حضور مسوولان استانی به بهره برداری می رسد.

وارثی اضافه کرد: تامین مسکن امروز تبدیل به یکی از مهمترین دغدغه های مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی شده و این اداره کل با تمام توان خود به دنبال تامین این نیاز اساسی است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم در احداث واحدهای مسکونی یاد شده و سایر فعالیت های این نهاد روز به روز شاهد افزایش میزان مشارکت مردم باشیم تا بدین وسیله بتوانیم خدمات بهتری را به مددجویان ارایه کنیم.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار