جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین گفت: رستوران‌ها و کافی شاپ‌های استان می‌توانند با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت کرده و به شهروندان خدمات رسانی کنند.
کد خبر: ۹۹۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ 18 September 2021

منوچهر حبیبی روز شنبه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: در حال حاضر نزدیک به ۵۲ درصد جمعیت استان قزوین علیه بیماری کویید ۱۹ واکسینه شدند و استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده است.

وی با بیان اینکه روند شیوع کرونا در شهرستان بویین زهرا به نسبت سایر شهرستان ها صعودی است؛ افزود: فرمانداران شهرستان های تاکستان و بویین زهرا گزارشی از ممنوعیت ترددها به استانداری ارائه نداده اند و در این حوزه نیازمند اهتمام ویژه فرمانداران هستیم.

حبیبی ادامه داد: انواع واکسن های سینوفارم، آسترازنکا و برکت در مراکز واکسیناسیون وجود دارد و تزریق واکسن با انتخاب شهروندان صورت می گیرد.

وی همچنین بیان کرد: از ابتدای مهرماه باشگاه های ورزشی باز خواهند شد که سازمان ورزش و جوانان به عنوان متولی امر مسئولیت نظارت بر فعالیت باشگاه ها را عهده دار است.

حبیبی اظهار داشت: با کمک طرح شهید سلیمانی و سپاه پاسداران، ۱۵ عدد دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران بستری در منزل تدارک دیده شده است تا در اجرای طرح درمان در منزل مورد استفاده قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار