مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر تسریع پروژه های عمرانی گفت: پروژه‌های عمرانی قزوین و مجتمع توانبخشی ایثارگران از کیفیت مطلوبی برخور دار است .
کد خبر: ۹۹۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷ 07 September 2021

سعید کهنسال روز سه شنبه در سفر یکروزه به قزوین از عملیات عمرانی ساختمان اداری بنیاد شهید محمدیه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ساخت ساختمان اداری قرار گرفت و افزود: این ساختمان با کیفیت مطلوبی احداث شده و در شان خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

وی اظهار داشت : امیدواریم با افتتاح ساختمان اداری بنیاد شهید محمدیه، خانواده‌های شاهد و ایثارگر بتوانند در یک مکان مطلوب خدمات‌ خود را راحت‌تر دریافت کنند لذا باید این پروژه در کوتاه‌ترین زمان تجهیز و افتتاح شود.
مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه احداث ساختمان اداری محمدیه ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده، قول مساعدت داد که در تجهیز این پروژه اعتبارات لازم اختصاص یابد.
مدبرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین نیز با اشاره به اینکه ۱۱ درصد جمعیت آمار ایثارگری این استان در محمدیه سکونت دارند گفت: این موضوع باعث شد تا مسوولان بنیاد دفتری را در این شهر به منظور خدمات‌رسانی سریع به جامعه ایثارگران دایر کنند.
غلامرضا حقایق پور افزود: ولی این دفتر استیجاری و هزینه‌های اجاره آن بالا بود لذا مسئولان تصمیم گرفتند زمینی را برای ساخت آن در نظر بگیرند که این مهم با رایزنی‌های مختلف با مسئولان مربوطه انجام شده است.
وی ادامه داد: اکنون عملیات عمرانی احداث ساختمان اداری دفتر بنیاد ۱۰۰ درصد به اتمام رسیده و با تجهیز آن می‌توان برای بهره‌برداری خانواده‌های شهدا و ایثارگران افتتاح کرد.
حقایق پور یاد آور شد: عملیات عمرانی ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر محمدیه در زمینی به مساحت ۶۲۰ مترمربع و با زیربنای ۳۵۵ مترمربع در ۲ طبقه انجام شده است.
در ادامه این بازدید، مدیرکل پشتیبانی و مهندسی بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان قزوین بازدید کرد و جهت تجهیز آن قول مساعدت داد تا هر چه سریعتر با تهیه امکانات لازم این پروژه مورد بهره‌برداری عموم مردم به‌ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران قرار گیرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار