امام جمعه قزوین:
امام‌ جمعه قزوین گفت: اگر می‌خواهیم شرایط کشور بهبود پیدا کند، دولت باید مدیران سفارشی و باندباز را کنار بگذارد و به جای آنها مدیران لایق و متخصص را به کار بگمارد.
کد خبر: ۹۸۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵ 27 August 2021

به گزارش تابناک قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجد‌النبی(ص) قزوین اقامه شد، با اشاره به فرارسیدن هفته دولت اظهار داشت: این هفته فرصت خوبی است تا دولتمردان بیشتر از قبل به مسائل و مشکلات مردم توجه کنند و امروز مسئولان دولتی ما باید به فکر برطرف کردن معضل تورم و گرانی باشند.

وی با اشاره به مشکلات مردم در حوزه معیشت، مسکن و گرانی کالاهای اساسی و ارزاق عمومی گفت: دولت سیزهم باید تلاش کند تا با بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم و همچنین اجرای عدالت و مبارزه با فساد بهترین پاسخ را به اعتماد مردم بدهد.

عابدینی اضافه کرد: امیدواریم آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و سایر دولتمردان با تشکیل یک دولت جوان حزب‌الهی به جنگ با شرایط سخت اقتصادی فعلی بروند؛ چرا که بهترین راهکار ایجاد تشکیل دولت جوان و انقلبی و استفاده از جوان‌های انقلابی، مؤمن و نخبه برای مدیریت دولت است که باید به آنها اطمینان کنیم.

وی رئیس‌جمهور را امین مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: بنابراین بسیار امیدواریم که با حضور حضرت آیت‌الله رئیسی دولتمردان با عزمی جزم در مسیر خدمت به آحاد مردم و رفع مشکلات معیشتی آنها گام بردارند.

مردم از باندبازی و فساد خسته شدند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به أخذ رأِی اعتماد کابینه دولت سیزدهم از مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای دولت سیزدهم با نشان دادن تجربه و دانش خود رأی اعتماد بالایی از مجلس یازدهم گرفتند و به همین خاطر حالا که نمایندگان مردم به این وزیران اعتماد کرده‌اند، مردم هم انتظار دارند تا ثمره این رأی اعتماد قاطعانه را در اصلاح وضعیت معیشتی خود و همچنین مبارزه با فساد اداری ببینند.

عابدینی با تأکید بر اینکه مردم کشور ما از باندبازی، رانت‌خواری و فساد به شدت خسته شده‌اند، افزود: با توجه به روی کار آمدن دولت فعال و انقلابی همه ما توقع داریم که مدیرانی لایق و جهادگر برای تصدی مسئولیت‌های مختلف انتخاب شوند و البته انتظار ما هم این است که شاهد انتصاب مسئولانی شایسته و جوان در استان قزوین باشیم.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم شرایط کشور بهبود پیدا کند، دولت باید مدیران سفارشی و باندباز را کنار بگذارد و به جای آنها مدیران لایق و متخصص را به کار بگمارد؛ بنابراین مردم انتظار دارند تا مدیران قدرت‌طلب و فرصت‌طلب 10 سال اخیر که به خاطر باندبازی سر کار آمدند، کنار گذاشته شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار