هشدار مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان:
تابناک-مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به وقوع بارش های نسبتا سنگین به ویژه در ارتفاعات استان و طغیان رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها طی دو روز آینده از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.
کد خبر: ۹۸۰۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱ 23 July 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان مهرداد حسن زاده ضمن اعلام این مطلب افزود: بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان طی روزهای شنبه دوم و یکشنبه سوم مرداد ماه سامانه فصلی در استان تقویت و موجب رگبار نسبتا شدید باران و رعد و برق همراه با تگرگ، تند باد لحظه ای همراه با گرد و خاک خواهد شد.

وی اضافه کرد: تقویت سامانه فصلی در استان ، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، آبگیری معابر عمومی، انسداد موقت جاده ها، خسارت در اثر تند باد لحظه ای، کاهش دید و گردوخاک را در پی دارد.

حسن زاده با اشاره به مناطق تحت تاثیر این سامانه جوی در استان، گفت: ارتفاعات و مناطق مستعد هرمزگان به ویژه حاجی آباد، بشاگرد، رودان، بستک و ارتفاعات بخش مرکزی از مناطقی است که تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت

وی تاکید کرد: به همین منظور از هم استانی های عزیز تقاضا می شود از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی و همچنین صعود به ارتفاعات در استان خودداری کنند.

 

انتهای پیام/9063 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار