اتفاق ناراحت کننده برای آبی‌ها پس از دربی؛
مدافع استقلال که در بازی با پرسپولیس به سختی آسیب دید، دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد.
کد خبر: ۹۷۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 16 July 2021

به گزارش تابناک سمنان  استقلال در دیداری حساس و مهم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، در ماراتن نفس گیر ضربات پنالتی از سد پرسپولیس گذشت. سرخابی های پایتخت که پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رسیدند، کارشان به پنالتی ها کشید تا در نهایت آبی پوشان برنده از زمین خارج شدند.



عارف غلامی مدافع استقلال در دیدار با پرسپولیس دچار آسیب دیدگی شد و جایش را به محمد دانشگر داد. غلامی که در بازی با سایپا نیز مصدوم شده بود و با تلاش کادر پزشکی توانست به شهرآورد ۹۶ برسد، برای دومین بازی متوالی مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت.


 

اما این بار مصدومیت غلامی جدی تر از دفعه قبلی است. در ابتدای نیمه دوم عالیشاه درون محوطه جریمه صاحب یک فرصت بسیار خوب شد. او پس از برخورد با عارف غلامی، در مصافی تک به تک با حسینی قرار گرفت ولی عجول بودن کاپیتان پرسپولیس و ضربه بد او، باعث از دست رفتن یک فرصت خوب برای تیمش شد.پس از این صحنه، عارف غلامی در حالی که برخورد خیلی سفت و سختی با عالیشاه نداشت، روی زمین افتاد و نتوانست به بازی ادامه دهد. او زمین بازی را ترک کرد و حتی دقایق پایانی از جمله ضربات پنالتی را از روی صندلی دنبال کرد تا اینکه پس از پایان بازی، خبر بدی از اردوی آبی پوشان مخابره شد.



غلامی در این صحنه دچار مصدومیت شد. مدافع آبی پوشان در برخوردی نه چندان جدی با عالیشاه روی زمین افتاد و دیگر نتوانست به زمین بازی برگردد. او که در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی را در ترکیب استقلال داشت و به همراه یزدانی و مرادمند در چند بازی موفق به کلین شیت شده بودند، حالا فصل برای او  پایان یافته است.

 

تشخیصات اولیه از میزان آسیب دیدگی عارف غلامی نشان می دهد که او دچار پارگی رباط صلیبی شده است. غلامی که در دیدارهای اخیر عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده بود، با بدشانسی بزرگی مواجه شد و فصل برای این بازیکن به پایان رسید.


این بازیکن که پس از بازگشت استقلال از آسیا و برگزاری دربی برگشت لیگ بیستم، به همراه یزدانی و مرادمند توانسته بود تیم دفاعی خوبی را تشکیل داده و سد محکمی را برابر مهاجمین حریفان ساخته بودند، دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و علاوه بر لیگ و جام حذفی، لیگ قهرمانان آسیا را نیز از دست داد.

 


مصدومیت بد موقع عارف غلامی، باعث تلخ شدن کام هواداران این تیم شد. برنامه فشرده بازی های استقلال در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا عارف غلامی در بیشتر بازی های تیمش به میدان برود و همین مسئله منجر به آسیب دیدگی غلامی شد.

 

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار