خبر‌هایی از کشف ۸ کیلو گرم تریاک جاساز از یک دستگاه خودرو در قزوین تا غرق شدن جوان ۲۴ ساله در رودخانه زیاران را در بسته اخبار انتظامی استان قزوین بخوانید.
کد خبر: ۹۷۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴ 11 July 2021

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از توقیف یک دستگاه سواری پژو آر دی و کشف اخبار اننظامی استان قزوین۸ کیلو گرم تریاک جاساز شده در یکی از محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

سرهنگ بیژن خدایی گفت: در پی اطلاع از انتقال مواد مخدر، توسط یک دستگاه سواری پژو آر دی از محور‌های مواصلاتی، ماموران یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سریعا در محور مورد نظر مستقر شده و اقدام به کنترل خودرو‌های عبوری کردند.

وی افزود: خودرو مذکور بلافاصله با مشاهده ماموران و اقدام آن‌ها برای کنترل خودرو‌های عبوری، بدون توجه به دستور ایست، با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت، که طی تعقیب و گریز صورت گرفته ماموران موفق به توقف خودرو و دستگیری راننده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو مذکور ۸ کیلو گرم تریاک جاساز شده کشف شد، خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد کشف شده و خودرو با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

غرق شدن جوان ۲۴ ساله در رودخانه زیاران

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از غرق شدن جوان ۲۴ ساله آبیکی در رودخانه آبشار "زیاران" این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهروز لامعی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت جوان ۲۴ آبیکی به علت غرق شدن در رودخانه، بلافاصله عوامل گشت کلانتری طالقانی شهرستان آبیک به بیمارستان ولیعصر اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد، متوفی به همراه تعدادی از دوستان برای شنا به رودخانه زیاران رفته بودند که بعد از گذشت مدتی، همراهان متوجه پیکر بی جان او بر روی آب شده و بلافاصله با اورژانس تماس می‌گیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک اظهار داشت: با حضور عوامل اورژانس بلافاصله عملیات احیا بر روی متوفی آغاز شد، اما با توجه به بی نتیجه ماندن اقدامات، وی به بیمارستان ولیعصر منتقل شده و ادامه عملیات احیا انجام شد.

سرهنگ لامعی با اشاره به اینکه متاسفانه فعالیت‌های تیم درمان در احیا متوفی بی نتیجه بود خاطرنشان کرد جسد متوفی تحویل عوامل بهشت فاطمه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار