مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: تعزیرات حکومتی آوج با تاکید بر لزوم تقویت برخورد با متخلفان و متهمان و توجه به وضعیت خاص این حوزه افتتاح شده و از این پس نیز پرونده‌های تعزیراتی این شهر در این دفتر بررسی، پیگیری و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۷۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲ 11 July 2021

هوشنگ محمدی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین در مراسم افتتاحیه اداره تعزیرات آوج گفت: در اجرای تمهیدات لازم به منظور دسترسی آسان شهروندان به اداره تعزیرات حکومتی این اداره با هدف رسیدگی به پرونده‌های بخش کالا و خدمات، بهداشت و درمان، قاچاق کالا و ارز و اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار در اسرع وقت با حمایت فرمانداری شهرستان جهت راه اندازی و تجهیز در دستور کار قرار گرفت و توفیق افتتاح آن حاصل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین خاطرنشان کرد: تعزیرات حکومتی آوج با تاکید بر لزوم تقویت برخورد با متخلفان و متهمان و توجه به وضعیت خاص این حوزه افتتاح شده و از این پس نیز پرونده‌های تعزیراتی این شهر در این دفتر بررسی، پیگیری و اجرا می‌شود.

وی افزود: به طور حتم رسیدگی به جرایم و تخلفات بنابر وظایف ذاتی سازمان از جمله گرانفروشی، کم فروشی، احتکار کالا و بویژه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی مردم با جدیت بیشتر از طریق این اداره در شهرستان آوج و توابع آن دنبال خواهد شد.

محمدی گفت: مردم می‌توانند شکایات خود را از طریق سامانه ۱۳۵ و یا به صورت حضوری پیگیری کنند، از این پس شهروندان عزیز شهرستان آوج برای امورات خود در تعزیرات نیازی به مراجعه به تاکستان یا قزوین نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار