نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: کانال کشی نهرها معیار بسیار مهمی در صرفه جویی آب کشاورزی است و این مهم باید در مناطق مختلف استان قزوین اجرایی شود.
کد خبر: ۹۷۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 26 June 2021

لطف الله سیاهکالی مرادی روز شنبه در شورای برنامه ریزی استان قزوین، اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم استان قزوین این است که رودخانه های استان در فصل بارش کنترل شده نیستند و این مهم نهرها را دچار بحران و کشاورزان را با چالش های جدی رو به رو می کند.
وی افزود: مردم برخی از مناطق استان قزوین با مشکل آب شرب رو به رو هستند و در این زمینه باید تدبیر جدی اتخاذ شود تا با بحران در زمینه کمبود آب شرب مواجه نشویم.

این مسوول گفت: در زمینه آب کشاورزی، کانال کشی نهرها معیار بسیار مهمی است و انقلاب لوله باید در روستاها صورت بگیرد تا شاهد صرفه جویی هر چه بیشتر و استفاده بهینه از ذخایر آبی باشیم.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حتما باید پروژه های جدید در استان قزوین تعریف شود چرا که دولت همواره برای پروژه های نیمه تمام اعتبار دارد و باید از این ظرفیت به درستی استفاده کرد.

کارگروه ویژه سلامت در استان قزوین راه اندازی شود

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در این جلسه اظهار داشت: فرصتی که در کمیسیون بهداشت برای افزایش بودجه استان داریم خیلی مهم است و باید برای استفاده مطلوب از این ظرفیت یک کارگروه ویژه سلامت در استان قزوین راه اندازی شود.

فاطمه محمدبیگی گفت: در استان قزوین نیازمند راه اندازی ۱۴ پایگاه اورژانس هستیم و علاوه بر آن بیمارستان های فرسوده ای داریم که شاخص های بهداشت را در این استان کاهش دادند و باید برای برطرف کردن این مشکلات تدابیر ویژه ای اتخاذ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار