عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات محرومیت زدایی استان قزوین باید با توجه به احصا شدن مناطق محروم افزایش پیدا کند.
کد خبر: ۹۷۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ 26 June 2021

رجب رحمانی روز شنبه در شورای برنامه ریزی استان قزوین، اظهار داشت: با پشتیبانی نمایندگان مجلس به صورت منسجم و متحد به سمت کمیسیون تلفیق و معاون برنامه و بودجه کشور رفته و اعتبارات بسیار خوبی را برای استان قزوین گرفته ایم.
وی افزود: درآمد سه درصدی نفت برای استان های نفت خیز و مناطق محروم است و مدیران کل باید با احصا و شناسایی دقیق مناطق، گزارش های لازم را به نمایدگان ارسال کنند تا آنها بتوانند برای این مناطق اعتبارات جذب کنند.
این نماینده گفت: اعتبارات محرومیت زدایی استان قزوین باید افزایش پیدا کند و مدیران کل باید در این زمینه نقش خود را به خوبی انجام دهند.
رحمانی اضافه کرد: در بسیاری از از زمینه های مختلف با سختی و تلاش های فراوان، افزایش بودجه داشته ایم که می تواند کمک حال استان قزوین باشد و منجر به توسعه هرچه بیشتر استان شود.
وی با بیان اینکه اعتبارات راه روستایی و بسیاری از موضوعات دیگر استان قزوین از استان های همجوار بالاتر است، اظهار داشت: همبستگی و هماهنگی های خوبی در سطح استان قزوین وجود دارد و در هیچ دوره ای هماهنگی به این میزان نبوده است که همین مهم باعث شده تا میانگین افزایش اعتبارات هزینه ای استان قزوین از میانگین کشوری بالاتر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار