رئیس کل دادگستری در بازدید از صنایع سمنان عنوان کرد:
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: تحقق وعده کاهش مالیات بر تولید که اخیرا از سوی رئیس‌جمهور منتخب مطرح شد می‌تواند بخش مهمی از مشکلات تولیدکنندگان را مرتفع کند.
کد خبر: ۹۷۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ 24 June 2021
 
حل مشکلات تولید با عملی شدن وعده رئیس‌جمهور منتخب

 

 

به گزارش تابناک سمنان محمدجعفر عبدالهی در بازدید شورای قضایی از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی سمنان اظهار کرد: رئیس‌جمهور منتخب در سخنرانی اخیرشان وعده دادند که دولت سیزدهم  شیب مالیات بر تولید را به‌تدریج به ۱۰ درصد می‌رساند. بی‌تردید تحقق این وعده که آرزوی بسیاری از فعالان تولید است، می‌تواند باز بزرگی از دوش تولیدکنندگان بردارد.

رئیس شورای قضایی استان سمنان رویکرد جهادی را راه‌حل مشکلات جامعه خواند و با اشاره به تجربیات دوران دفاع مقدس افزود: بعد از جهاد رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، دیگر کسی جسارت آمدن به سمت مرزهای ما را  ندارد. هر آنکس که چنین جرأتی داشته، امروز زیر خروارهای خاک خوابیده است.

وی ادامه داد: اگر فرهنگ جهاد مقدس به هر جایی که احساسی مبنی بر وجود مشکل در آن وجود دارد، برده شود، خروجی کار به مانند همان زمان، خروجی موثری خواهد بود.

عبدالهی با بیان اینکه امروز ما در فشار اقتصادی هستیم، خاطرنشان کرد: هنوز سربازان عرصه تولید پا در رکاب تولید هستند می‌توانند قفل‌ها و زنجیرها را به راحتی بشکنند و پشت سر گذارند.

رئیس کل دادگستری استان به انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان رئیس‌جمهور منخب اشاره و تصریح کرد: انتخاب یکی از فرزندان برومند نظام اسلامی به عنوان ریاست جمهوری اسلامی ایران نویدبخش گشایش در بسیاری از امور و به ویژه در عرصه تولید است.

وی به تلاش های قوه قضاییه برای رفع مشکلات تولید در دو سه سال اخیر پرداخت و گفت: تلاش های قوه قضاییه برای رفع مشکلات تولید، کار مضاعفی بود که بر عهده ما قرار گرفته بود.

عبدالهی با بیان اینکه دکتر رئیسی فراتر از وظیفه‌اش به رفع موانع تولید پرداخت اظهار کرد: ایشان علی‌رغم اینکه وظیفه‌ای در این بخش نداشت،به حوزه اشتغال و تولید ورود پیدا می‌کرد تا بتواند گشایشی ایجاد کند.

رئیس شورای قضایی استان سمنان ادامه داد: با توجه به اینکه ایشان اینک به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم تعیین شده و حالا وظیفه ذاتی او، ایجاب می‌کند که برای رفع موانع تولید تلاش کند، مطمئن باشید وضع در درازمدت بهتر خواهد بود

وی اضافه کرد:دستگاه قضایی از این پس نیز همچون گذشته دغدغه تولید کننده‌ها را شنیده و برای حل مشکلات آنها چاره جویی خواهد کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار