کد خبر: ۹۷۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 24 June 2021

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: گندمکاران این شهرستان تا کنون افزون‌بر ٢٠ تن گندم به عنوان زکات پرداخت کردند.

محمد علی تراقویی اظهارداشت: کشاورزان که این روزها مشغول برداشت دانه‌های طلایی گندم هستند زکات این محصول را نیز به شکرانه نعمت‌های الهی پرداخت می‌کنند.

وی افزود: زکات جمع‌آوری شده در بخش‌های عام المنفعه هزینه می‌شود.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر با بیان اینکه کشاورزان ایرانشهری در پرداخت زکات محصولات خود از جمله گندم در سیستان و بلوچستان پیشگام هستند گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل برداشت بیش‌از ٢٠ تن گندم در قالب زکات تحویل کمیته امداد شود.

وی ادامه داد: زکات به محصولاتی چون خرما، جو و گندم تعلق می‌گیرد و تا مدتی دیگر شاهد برداشت خرما از نخلستان‌های این شهرستان هستیم و به طور قطع کشاورزان تلاشگر منطقه همچون سال‌های گذشته در این امر خداپسندانه شرکت خواهند کرد.

تراقویی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای شرکت در رزمایش و کمک مومنانه از سوی مسوولان و مردم، بی شک پرداخت زکات به موقع توسط کشاورزان و دامداران می‌تواند در اقتصاد خانواده‌های کم بضاعت و افرادی‌که به خصوص در ایام ویروس کرونا متضرر شده‌اند نقش مهمی ایفا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار