رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: باید براساس شاخص‌های بصیرت‌افزایی تبیین‌شده توسط مقام معظم رهبری به دنبال خنثی‌سازی برنامه‌های دشمنان باشیم.
کد خبر: ۹۷۳۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ 24 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«پرویز توسلی زاده»به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و تبریک دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع)، افزود: تقارن آغاز هفته قوه قضاییه با دهه کرامت را به فال نیک می گیریم و از حضور پرشور و شعور مردم در پای صندوق های رأی تشکر و قدردانی می کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: باعث افتخار است که در طلیعه هفته قوه قضائیه بار دیگر با شهدای گران سنگ عهد ببندیم که پاسدار خونشان هستیم چرا که امنیت، آبرو و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی را از برکت خون این عزیزان داریم و با تمام توان، تلاشمان را برای احقاق حق، اجرای عدالت و راضی نگهداشتن مردم خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اندیشه و تفکر اسلامی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه اندیشه و تفکر به دنبال راهی نوین است و دشمنان پیوسته در حال تولید محتوا در زمینه جنگ نرم و جلوگیری از گسترش تفکر اسلامی در جهان می باشند.

وی یادآور شد، امروزه واجب است که با انجام درست کارها و تلاش برای رفع مشکلات مردم که مورد تأکید و توصیه مقام معظم رهبری و رئیس محترم قوه قضاییه است، خون شهدا را پاس بداریم.

در پایان رییس دادگستری استان کرمانشاه و اعضای شورای قضایی با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار