معاون مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت:
معاون مرکز سلامت محیط کاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در محیط‌های کاری به ویژه کارگاه‌های کشور اکنون با ایده‌آل‌های مدنظر فاصله ۲۰ تا ۲۵ درصدی دارد.
کد خبر: ۹۷۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ 23 June 2021

رعایت بهداشت برابر کرونا درمحیط کاری فاصله ۲۰ درصدی با ایده‌آل‌ها دارد

 

به گزارش تابناک سمنان  محسن فرهادی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از یکی واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی بزرگ سمنان به خبرنگاران افزود: حدود ۷۰ درصد دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط‌ های کاری کشور رعایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بررسی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا در محیط های کار شامل صنفی کارگاهی و صنفی توزیعی مدنظر وزارت بهداشت است گفت: اکنون با میزان رعایت ایده‌آل وزارت بهداشت فاصله ۲۰ تا ۲۵ درصدی در این زمینه وجود دارد.

معاون مرکز سلامت محیط کاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: با توجه به تمهیدات واحدهای تولیدی از اسفند ۹۸ به فاصله ۱۶ ماه تاکنون هیچ واحدی تولید به خاطر شیوع کرونا تعطیل نشد و این دستاورد مهمی است.

وی ادامه داد: در مورد فعالیت واحدهی تولیدی در شرایط شیوع کرونا باید تمهیداتی دیده می شد تا ضمن تداوم فعالیت واحدها و ادامه روند تولید، سلامت نیروی کار حفظ شود.

فرهادی با اشاره به تمهید شیوه‌نامه‌های سخت‌گیرانه برای واحدهای تولیدی در مقابله با کرونا گفت: سخت ترین شیوه نامه های بهداشتی در واحدهای صنعتی اتخاذ شد تا ضمن آسیب نرسیدن به تولید، سلامت کارکنان نیز حفظ شود.

معاون مرکز سلامت محیط کاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از بازدید از وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در یکی از کارخانه اتوبوس سازی کشور در سمنان، این کارخانه را به عنوان نمونه ای مطلوب از رعایت دستوالعمل های مقابله با کرونا عنوان کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از شناسایی ۱۱ هزار و ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ و مرگ ۱۱۲بیمار خبر داد و اعلام کرد: مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۸۳ هزار و ۳۲۹ نفر رسید.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تا کنون ۴ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۳۸۵  نفر دوز اول واکسن کرونا و یک هزار و ۶۱۹ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۴ دوز رسید.

از دیروز تا امروز ۲ تیر  ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۹۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۲۸  هزار و ۳۹۵ نفر رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار