امید علی مراتی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه سامانه کاربردی اطلاع رسانی خاموشی ها با هدف اطلاع رسانی، دسترسی سریع و آگاه سازی مشترکین برق در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۷۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 23 June 2021

سامانه کاربردی اطلاع رسانی خاموشی ها افتتاح شد

امید علی مرآتی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در رابطه با قطع برق ادارات پر مصرف در مرکز پایش فراسامانه هوشمند مدیریت انرژی (فهام) این شرکت برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش دمای هوا و رشد ۲۰ درصدی مصرف برق نسبت به زمان مشابه در سال قبل، از هم استانی های خواستاریم برای جلوگیری از بروز خاموشی های احتمالی، نسبت به کاهش مصرف برق خود خصوصا در فاصله ساعت های ۱۲ تا ۱۸ اقدام کنند.

مرآتی از همه مشترکان درخواست کرد کولر های گازی خویش  را روی دمای ۲۵ درجه و بالاتر تنظیم کنند و برای کولر های آبی نیز حتی الامکان از دور کند استفاده کنند.

وی در خصوص اطلاع رسانی زمان و مکان خاموشی های با برنامه اعلام کرد:با استفاده از زیر ساخت GIS و با تلاش همکاران مهندسی و بهره برداری، سامانه کاربردی اطلاع رسانی خاموشی ها در این شرکت راه اندازی و در سایت این شرکت (www.kpedc.ir) در دسترس است.

وی ادامه داد: مشترکین می توانند به سه روش مختلف از  جداول خاموشی های پیش بینی شده برق مطلع شوند. روش اول بر اساس نام محله و زیر محله، روش دوم بر اساس شناسه قبض و در روش سوم می توانند برنامه زمانبندی کلی را در تاریخ مورد نظر دانلود و مشاهده نمایند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه اعلام کرد: جداول خاموشی های منتشر شده توسط این شرکت احتمالی است و این بدین معناست که ساعات اعلام شده در صورت رعایت راهکارهای مدیریت مصرف برق توسط مشترکین، خاموشیهای احتمالی اعلام شده اجراء نخواهد شد.

مهندس مرآتی در پایان اظهار کرد: به دلیل همکاری بسیار خوب مردم، مشترکین صنعتی و کشاورزی خاموشیهای اعلام شده طی روزهای اخیر اکثرا اجرا نشده است و تاکید نمودند انتشار این جداول خاموشی ها احتمالی است وبه هیچ عنوان نشانگر اعمال حتمی خاموشی ها نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار