رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از رونمایی از واکسن کرونای تولید شده توسط دانشگاه علوم پزشکی سپاه نیز طی روزهای آتی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 22 June 2021

سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم اعطای نشان و تجلیل از کارکنان فعال نیروهای مسلح در حوزه پیشگیری از کرونا در جمع خبرنگاران به ارائه گزارشی از عملکرد نیروهای مسلح درزمینه مقابله با کرونا پرداخت و با تاکید بر اینکه همواره تمامی امکانات نیروهای مسلح برای مقابله با ویروس کرونا بسیج است، گفت: از ابتدای مقابله با بیماری کرونا حدود ۶ هزار تخت بیمارستانی آماده برای مقابله با بیماری داشتیم و این آمادگی را دائما اعلام کردیم.

 

به گزارش ایسنا، وی افزود: می توانیم حدود ۱۲ هزار تخت سیار و صحرایی برپا کنیم و در برپایی نقاهت‌گاه‌ها نیز هیچ محدودیتی نداریم و هر چقدر که نیاز باشد در خدمت کشور هستیم.

 

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انجام طرح‌های پژوهشی مرتبت با کرونا در نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: علاوه بر مشارکت با وزارت بهداشت در طرح شهید سلیمانی، کارهای علمی و پژوهشی زیادی در نیروهای مسلح انجام شده است؛ در این زمینه یکی از واکسن‌های متعلق به وزارت دفاع در مرحله دوم تست بالینی است و واکسن دانشگاه علوم پزشکی سپاه نیز طی روزهای آتی رونمایی می‌شود.

 

سرلشکر باقری با بیان اینکه«تحقیقات در حوزه داروها و عوامل کنترل کننده نیز در حال انجام است»، اظهار کرد: نیروهای مسلح در تمام بخش‌هایی که توانمندی داشته باشند، دائماً در خدمت مردم و بخش بهداشت و درمان خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :