مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت:هرساله شاهد غرق شدن تعدادی از شهروندان در کانال‌های آبیاری دشت قزوین هستیم و باید برای ایمن سازی آنها و جلوگیری از تکرار این حوادث تلخ اقدام شود.
کد خبر: ۹۶۹۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸ 06 June 2021

قدرت الله مهدیخانی روز یکشنبه در بازدید از مسیر کانال آبیاری دشت قزوین که با همراهی حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و چند تن از مسئولان آتش نشانی و آب منطقه ای استان انجام شد، اظهار داشت: هر سال با گرم شدن هوا، شاهد شنا وآب تنی مردم در کانال آبیاری دشت قزوین هستیم و متاسفانه تعدادی از آنها در کانال های آب غرق می شوند.
وی گفت: تکرار این حوادث به رغم داغدار نمودن خانواده ها، خسارات سنگینی را نیز به بخش کشاورزی به جهت قطع جریان آب جهت جستجوی اجساد وارد می آورد.
مهدیخانی افزود:مدیریت بحران استان تعدادی از نقاط حادثه خیز موجود در مسیر کانال آبیاری دشت قزوین را به عنوان نقطه خطر مشخص کرده است که به رغم هشدارها و اخطاریه ها تجمع مردم برای شنا در این نقاط بسیار جای تعجب و تاسف دارد.
وی با تاکید بر ایمن سازی مسیر کانال های درون شهری توسط شهرداریها و مناطق برون شهری توسط شرکت آب منطقه ای و همچنین ورود دستگاه قضا در این خصوص، بر لزوم جدی گرفتن خطرات شنا در کانال های آبیاری تاکید کرد و از مردم خواست با سهل انگاری، جان خود و عزیزانشان را به خطر نیندازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار