دیدار نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با مدیرکل جدید ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان
️ حجت السلام والمسلمین مهندس حسین میرزایی نماینده مردم شریف استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در ساختمان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اصفهان، ضمن دیدار با #تورج-حاج-رحیمیان انتصاب ایشان را به عنوان مدیر کل جدید این نهاد مهم و انقلابی تبریک گفته و برای ایشان در خدمت به محرومین استان آرزوی توفیق کرد.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 20 April 2021

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد : یکی از وظایف نمایندگان مجلس انقلابی، حمایت از مدیران انقلابی، پاکدست و کارآمد در کشور و کوتاه کردن دستان مدیرانی است که با رانت خواری و چپاول و تضییع بیت المال ، مردم و نظام را دچار خسران می کنند.

همچنین ایشان در ادامه این دیدار ضمن بیان اهداف مهم تشکیل این نهاد مهم در نظام جمهوری اسلامی و‌ زیر مجموعه ولایت فقیه ، افزود: اهداف مهم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرای یکی از مهمترین فرامین ایشان که همان عملی کردن دستورات اسلام است و شناسایی و کمک به محرومین و مستضعفین جامعه می باشد.

#تورج-حاج-رحیمیان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر مباحث مطرح شده تصریح کرد: فعالیتها در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سالهای اخیر بسیار گسترده شده است و در قالب تاسیس بنیاد احسان ، بنیاد برکت و بنیاد تدبیر و... فعالیتهای ارزنده ای با هدف اشتغال‌زایی، محرومیت‌زدایی و توانمندسازی مردم محروم انجام می‌شود.

او ابراز امیدواری کرد با حرکتی جهادی و انقلابی و تلاش شبانه روزی و هم افزایی همه نهادها در استان اصفهان، گام بلندی در راستای تولید، اشتغال زایی و مانع زدایی ها برای قشر محروم و مستضعف برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار