امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: باید به واسطه انتخابات به‌گونه‌ای آینده کشور را رقم بزنیم که از نظر علمی و فرهنگی و اقتصادی قوی شویم تا زیرساخت‌های موردنیاز کشور را تامین کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ 16 April 2021
با شرکت در انتخابات ایرانی قوی رقم بزنیم/ تاکید بر مانع‌زدایی واحدهای تولیدی

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در پیام نمازجمعه این شهرستان، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان به واسطه روزه‌داری و حضور در مهمانی خداوند، نزول قرآن و به واسطه فضیلت شب‌های قدر، ماه مخصوصی است.

پیوستگی زندگی ما با امام زمان (عج)

وی خاطرنشان کرد: در  ماه مبارک رمضان بر اساس سوره قدر، فرشتگان بر امام عصر(عج) نازل می‌شوند، این یعنی پیوستگی زندگی ما با امام زمان (عج)؛ دادگستری که با غلبه بر ظالمان و ستمگران هر آنچه ظلم و جور است را برچیده و رسم عدل را بر زندگی انسان‌ها حاکم خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، انتظار برای ظهور امام زمان(عج) را نیازمند انسان مومن و بصیر عنوان و تصریح کرد: انتظار به معنی قانع‌نشدن به وضعیت موجود و تلاش و جهاد برای رسیدن به شرایط مطلوب بوده و تحقق این مهم در دست قدرتمند امام عصر(عج) و منتظرین ظهور است.

بزرگداشت حماسه‌ها و دلاورمردی‌های ارتش

شاهرخی با اشاره به مناسبت ۲۹ فروردین مبنی بر روز ارتش و بزرگداشت حماسه‌ها و دلاورمردی‌های این مجموعه، افزود: با به ثمر رسیدنانقلاب اسلامی، ارتش رژیم شاهنشاهی که پیکره اصلی آن را جوانان برومند تشکیل می‌داد همراه با امت اسلامی و به پیروی از امام راحل به انقلاب اسلامی پیوستند و پس از پیروزی انقلاب نیز خستگی‌ناپذیر و با فداکاری مستمر، از میهن اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه تاریخ ایران اسلامی هیچ‌گاه فداکاری ارتش جمهوری اسلامی را فراموش نخواهند کرد، گفت: مردم لرستان فداکاریهای لشکر ۸۴ پیاده استان در دفاع از انقلاب اسلامی و نبرد بی امان با ضد انقلاب فراموش نخواهند کرد.

تشریح نقش سپاه پاسداران در صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی

امام‌جمعه خرم‌آباد، به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اسلامی در دوم اردیبهشت‌ماه ۱۳۵۸ اشاره و خاطرنشان کرد: امام راحل طی فرمانی به شورای انقلاب اسلامی تاسیس سپاه را اعلام کردند، مجموعه‌ای که نقش بزرگی در حفظ و پاسداری در انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

شاهرخی ادامه داد: صیانت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی توطئه‌های نظام سلطه در هشت سال دفاع مقدس و در خاموش کردن فتنه داعش، و همچنین تامین نیازهای دفاعی و بالابردن قدرت بازدارندگی و ساخت موشک‌ها و صنایع موردنیاز دفاع از جمله نقش‌های مهم سپاه در طی این سال‌ها بوده است.

وی به نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آزمون بزرگ خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و عمران و آبادانی اشاره کرد و گفت: حضور قدرتمند برای کنترل و مقابله با کرونا و برگزاری کمک‌های مومنانه از دیگر افتخارات این نهاد انقلابی  است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، سپاه پاسداران و ارتش را دو بازوی توانمند برای حفظ سرحدات ایران اسلامی عنوان کرد و افزود: نیروهای انقلابی با صلابت و قدرت در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کرده و نقش‌آفرینی می‌کنند.

شاهرخی بیان داشت: آغاز سال ۱۳۰۰ همراه بود با کودتای رضاخان به وسیله خارجی‌ها، در این سال انگلیس امور کشور را در دست گرفت، در طول قرون گذشته کشور دارای پادشاهان زورگو بود و تا اتمام حکومت پهلوی ملت ایران تحت سلطه استبداد و بیگانگان قرار داشت و در ادامه آمریکائی‌ها بر ایران مسلط شدند و مستشارانی از این کشور در میهن اسلامی ما حضور پیدا کردند.

با شرکت در انتخابات ایرانی قوی رقم بزنیم

وی با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری انتخابات خواهیم شد، این اقدام را مردم‌سالاری دینی عنوان و نقطه نقابل استبداد و سلطه بیگانگان بیان کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: باید به واسطه انتخابات به‌گونه‌ای آینده کشور را رقم بزنیم که از نظر علمی و فرهنگی و اقتصادی قوی شویم تا زیرساخت‌های موردنیاز کشور را تامین کنیم.

تاکید بر احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال لرستان

شاهرخی، ضعف در زیرساخت‌ها را موجب تعرض بی‌رحمانه دشمنان خواند و افزود: جهت کشور به سمت تحقق رشد و پیشرفت همه‌جانبه باید باشد و تحقق این موضوع با نصب بنر و تبلیغات نیست بلکه با اقدام و عمل محقق می‌شود.

وی بر احیای واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌فعال استان تاکید و اظهار کرد: ایتکه مقام مسوول در استان چنین آمار می‌دهد که از ۱۱۸۰ واحد تولیدی ۳۰درصد تعطیل هستند، یعنی ۳۵۰ واحد تولیدی و نیمی از  ۷۰ درصد باقی‌مانده با توان کمتر از ۵۰ درصد فعال هستند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه واحدهای در  تملک بانک‌ها باید خارج شوند، از مدیران دولتی استان درخواست کرد نسبت به تعیین.تکلیف هرچه‌سریع‌تر این واحدها اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار