امام جمعه همدان:
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با اشاره به وظیفه اصحاب رسانه در عرصه انتخابات گفت: اهل قلم باید اهمیت حضور در انتخابات را برای مردم تبیین و تشریح کنند.
کد خبر: ۹۵۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ 15 April 2021
حجت الاسلام و المسلمین "حبیب الله شعبانی موثقی" در دیدار با اعضای خانه مطبوعات و بسیج رسانه همدان افزود: از شبهاتی که در زمینه انتخابات مطرح می‌شود، تاثیر رای دادن و انتخابات است و لذا رسانه‌ها باید با هنر خود تاثیر فراوان رای دادن را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش تابناک همدان، امام جمعه همدان درباره شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها» گفت: برای تحقق شعار سال اقدام و عمل دقیق نهاد‌ها و مسئولان ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی عنوان کرد: برای تحقق شعار سال رسانه با میدان داری باید به تبیین ضرورت‌ها و اهداف شعار سال بپردازد و از مسئولان میزان فعالیت آن‌ها برای تحقق شعار سال و برنامه‌ریزی هایشان را مطالبه کند.

وی به نقش رسانه در حفظ احترام ماه رمضان تاکید کرد و اظهار داشت: اصحاب رسانه باید با تبلیغ صحیح، ضمن آشنایی جامعه از برکات این ماه، زمینه بهره‌مند شدن آن‌ها از برکات ماه رمضان را فراهم کنند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی مغتنم برای انسان‌ها است تا از شلوغی و هیاهوی دنیای امروز که سبب غفلت است، نجات پیدا کند.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید مشکلات تولید کنندگان را به گوش مسئولان برسانند، خاطرنشان کرد: گاهی رسانه‌ها به صورت مصداقی به سراغ مشکلات یک تولید کننده می‌روند که پس از انتشار خبر، مسایل رفع می‌شود که این نشان می‌دهد تنها اگر کسی دسترسی به رسانه داشت، مشکلش حل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز نباید برای تولیدکننده‌ها ناامیدی ایجاد کرد، گفت: اقدام برای رفع موانع تولید، در گرو راه انداختن کار تولید کننده است و این کار فقط با حرف زدن عملی نمی‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان با قدردانی از اقدامات و خدمات اصحاب رسانه، خواستار رفع مشکلات خبرنگاران شد و گفت: مسئولان تا آنجایی که امکان پذیر است باید حامی رسانه‌ها و اصحاب رسانه باشند و رسیدگی به مشکلات این قشر همچون بیمه و حقوق و مزایا را مد نظر داشته و اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: خانه مطبوعات می‌تواند به دنبال منابع درآمدی برای خود باشد و به عنوان یک نهاد مستقل، از وابستگی‌ها جلوگیری کند، چرا که اگر خبرنگار مستقل باشند، راحت‌تر می‌توانند حرف خود را بیان کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار