در سال ۱۴۰۰ انجام می‌شود؛
رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: بازسازی ۱۱ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۵۵۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲ 13 April 2021

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: بازسازی ۱۱ دستگاه از ماشین آلات راهداری استان در دست اقدام است.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان، آرش آزادی افزود: بازسازی ۱۱ دستگاه از ماشین آلات سنگین این اداره شامل لودر و گریدر با اعتبار دو میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان در دستور کار است.

وی گفت: بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری جزو اولویت اداره کل بوده و هست و با برنامه ریزی‌های انجام شده هر ساله تعدادی از ماشین آلات مورد بازسازی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به نیاز راهداری استان به ماشین آلات سنگین تأکید کرد: با مساعدت سازمان راهداری پارسال دو دستگاه بیل مکانیکی و امسال نیز ۳ دستگاه لودر به ناوگان راهداری استان اضافه می‌شود.
آزادی تصریح کرد: عمر متوسط ماشین آلات راهداری بالای ۲۵ سال است و این حوزه با مشکلات و کمبود‌های عدیده‌ای نظیر تامین قطعات مواجه است.

این مسئول افزود: تأمین سوخت، تیغه برفروب و مواردی از این قبیل برای این دستگاه‌ها نیز بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان قرار دارد.

هم اکنون ۴۱۲ دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری در استان همدان فعال است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار